środa, 4 stycznia 2012


Zamszowa z futerkiem 

Przygotowałam dzisiaj dla Was stylizacje z must have tej zimy i jak sądze nie tylko, a mianowicie z  beżową kamizelką z futerkiem. Można ją zestawić praktycznie ze wszystkim co nam wpadnie w oko, ja akurat wybrałam brązowe narciarki, ale myśle że zaróno z dżinsami jak i sukienką też się sprawdzi jak trzeba. Myśle, że nie długo sami będziecie mieli okazje zobaczyć takie zestawienia na moim blogu, a narazie zostawiam waszej ocenie zdjęcia niżej :)







vest- New Yorker
pants- Moodo
blouse- butik
boots- allegro

Komentarze (4):

4 stycznia 2012 07:29 , Blogger nataliina pisze...

świetnie! powodzenia:)))

 
13 stycznia 2012 04:34 , Anonymous Anonimowy pisze...

Super outfit ! Świetna jest ta kamizelka ;) Fajny blog ! Miłego dnia i zapraszam do mnie : http://marane175.blogspot.com/ ;**

 
13 stycznia 2012 12:34 , Blogger A PIECE OF ANNA pisze...

świetna kamizelka ;) życzę powodzenia w dalszym blogowaniu ;) pozdrawiam i obserwuję ;)

 
20 stycznia 2012 03:24 , Blogger PaulaFashion pisze...

świetny kożuszek bardzo mi się podoba :)
zapraszam do siebie cukierkowamoda.blogspot.com

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna