sobota, 24 marca 2012

Coś dla Was!

Mam do sprzedania kilka rzeczy mianowicie :
kurtkę w kolorze ciemnego pomarańczu, z łatami na rękawach, pikowana, idealna na wiosnę. Sprzedaję, gdyż na moje długie ' złodziejskie' :D ręce rękawy są na styk a wolałabym wiadomo dłuzsze. Kurka jest niowiutka z metką, w rozmiarze S.
Cena : 69 zł

Kolejną rzeczą są buciki-sandałki na koturnie, również nowe, ani razu nie założone, także za małe.
Rozmiar:37
Cena 39zł



 Następne buciki: ażurowe kozaczki w kolorze fuksji, widać efekty użytkowania na zdjęciach
Rozmiar 37
Cena: 29zł



Zapraszam Was na zakupy!

Zainteresowanych proszę aby pisali bezpośrednio pod postem lub też na skrzynkę pocztową , macie pytania to pytajcie ;)

Jeśli interesują Was konkretne rzeczy też piszcie ponieważ mam jeszcze trochę rzeczy do sprzedania, ale narazie chce zobaczyć co Was interesuję, bo jak bym miała tu wszystko Wam pokazać to nie starczyło by mi dnia a by byście się pewnie zanudzili przy oglądaniu tego wszystkiego .

Komentarze (4):

24 marca 2012 07:16 , Blogger c-yaya pisze...

fajne nawet te kozaczki, ale nie mój rozm ;s

 
24 marca 2012 09:20 , Blogger Zuza pisze...

Fajne buty ale nie moje rozmiry :(. Zapraszam +obserwuje :D

 
25 marca 2012 00:06 , Blogger PaniInga pisze...

fajne te kozaczki na wiosnę ale niestety nie mój rozmiar
pozdrawiam

 
25 marca 2012 02:06 , Blogger Madeline pisze...

jasne, że obserwujemy - ja już ;)

+oglądnęłam bloga i mogę śmiało stwierdzić, że jesteś mega śliczna ♥ ;))

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna