piątek, 23 sierpnia 2013

lookbook #7

" Siedzę wieczorem ogarnięty moją ciszą,
oni nie słyszą, a ja tak jak w transie.
Te proste dźwięki mnie kołyszą, 
nade mną chmury wiszą, 
wszystko jest takie łatwe i paradoksalne... "

" I'm sitting in the evening, overwhelmed with my blissful silence, 
they can't hear, and I am like in trance.
These simple sounds are swaying me,
clouds are hanging over me, 
everything is so simple and paradoxical... "






" Zadowolony niosę radość dzisiaj wszędzie,  znowu się uśmiecham,

wiem, że wszystko dobrze będzie.

Zagubiony w tłumie chcąc odnaleźć się w tym pędzie,

buduję swoje życie na miłości fundamencie... "


" So pleased, I'm giving my happiness everywhere today,

I'm smiling again,

knowing that everything will be ok.

Lost in the crowd, wanting to find myself in this rush,

I'm building my life on love's foundation... "


Te chwile są z nami
i nikt nie zabierze ich dopóki my,

będziemy wciąż tacy sami, 

z radością odkrywać każdy nowy dzień. "

" These moments are with us
and no one will take them away from us, until we will
continue to be the same,
and with happiness we will explore every new day. "


" Oni słuchają lecz nie słyszą, między niebem, a ciszą, 
spotykamy siebie, 
oni patrzą lecz nie widzą, z Twojej radości szydzą, 
przychodzą kiedy są w potrzebie... "
" They're listening but they can't hear, between the sky, and silence, we meet each other,

they're looking but they can't see, they're sneering at your happiness,
they only come when they're in need... "




" Cisza wokół mnie, zapada zmrok,
a ja nadal w nią wsłuchuję się.
Serce swoim rytmem mocno upewnia mnie,
że warto wierzyć w ludzi... "

 " Silence around me, darkness falls,

And I'm still listening to it.
My heart with it's rhythm strongly assures me,
that it's worth believing in people... "


" Pamiętaj o tym że nadzieja karmi, a nie tuczy,
do szczęścia otwarte drzwi, nie szukaj kluczy,
Twój Anioł chce Twą wiarę obudzić. " !

" Remember that hope feeds, but doesn't make you fat,
the doors to happiness are opened, don't search for the keys
your angel wants to wake your faith up. " !



skirt - TBsport | blouse - SH | handbag - NN | shoes - NN

Komentarze (16):

23 sierpnia 2013 11:22 , Blogger FLEXYFASHION pisze...

uwielbiam tą piosenkę !
Bednarek ma świetny głos :)
rewelacyjna stylizacja, bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne :)

Zapraszamy na nowy post ! :)
http://flexyfashion.blogspot.com/

 
23 sierpnia 2013 12:01 , Blogger daniaa90.blog pisze...

genialnie wyglądasz :)

 
23 sierpnia 2013 12:13 , Blogger Modaitakietam pisze...

Ale Ty masz figurę!

 
23 sierpnia 2013 12:16 , Blogger Alterations pisze...

Podobają mi się złote ornamenty ;)

 
23 sierpnia 2013 12:29 , Blogger Wiolka-blog pisze...

super buty :D

 
23 sierpnia 2013 12:43 , Blogger PlANTOFELEK pisze...

Coś jest w tym zestawie co mnie hipnotyzuje;)

 
23 sierpnia 2013 12:45 , Blogger Natalie pisze...

Wszystko pięknie i ładnie ale jakoś buty mi tutaj nie pasują :).
Ale torebka jest cudowna!

 
23 sierpnia 2013 12:53 , Blogger Dawid Mitoraj - Fotograf Ślubny pisze...

ładnie, tylko .... jestem tu pierwszy raz i jak ogladam te zdjęcia mam wrażenie ze masz zły humor, jesteś zła. uśmiechnij sie :):):):)


Pozdrawiam
Y O L O - You Only Live Once

 
23 sierpnia 2013 13:13 , Blogger Wiktoria pisze...

śliczny zestaw :) Pozdrawiam :)

 
23 sierpnia 2013 13:21 , Blogger believe pisze...

haha lizak wygrywa <3

 
23 sierpnia 2013 14:07 , Blogger Natalia pisze...

Najbardziej podobają mi się bransoletki :D Zapraszam na nowy post, w którym dużo się dzieje oraz do oceny mojego nowego szablonu! Pozdrawiam ;*

 
24 sierpnia 2013 02:23 , Blogger Katsuumi pisze...

Piosenke uwielbiam. Hm, a tu podobaja mi sie buuutki :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis! :)

 
24 sierpnia 2013 03:15 , Blogger Unknown pisze...

ciekawe polaczenie spodnicy z bucikami :) ale bardzo przypadlo mi do gustu :)

 
24 sierpnia 2013 06:17 , Blogger Unknown pisze...

Podoba mi się twoja stylizacja, świetne zdjęcia, pozdrawiam i zapraszam do siebie izkastyle.blogspot.com

 
24 sierpnia 2013 06:53 , Blogger TINY-CARRIE pisze...

Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się Twój blog. Otworzyłam swój sklep odzieżowy online i uważam, że to Twój styl - www.tinycarrie.pl Pozdrawiam ;*

 
26 sierpnia 2013 03:21 , Anonymous Kitty Glamour pisze...

Świetny wygląd, już na MP nie mogłam oderwać od niego wzroku. Musiałam tu zajrzeć i przyjrzeć się wszystkiemu z bliska. Rewelacyjnie połączyłaś ze sobą elementy garderoby :-) Pozdrawiam

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna