wtorek, 22 października 2013

Billboardy te sprawy czyli co nieco o mnie w Gdansku



Opowiem Wam pewne ciekawe zdarzenie z mojego życia.
Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie na profilu Matarnia Park Handlowy. Konkurs skierowany był d osób interesujących się modą i poniekąd modelingiem, a nagrodą był udział w sesji zdjęciowej dla kampanii jesiennej wspomnianego wyżej Parku. 
Należało dodać zdjęcie do aplikacji i zbierąc głosy. Do następnego etapu przechodziło 10 osób. Nie mam szczęścia do takich konkurs jak chodzi o "lajki", głosy itp, ale tym razemsie udało. Przeszłam do drugiego etapu, co prawda z 9 miejscem, ale tutaj akurat było to bez znaczenia.

(...)


Drugi etap na szczęście nie zależał już od "ilości znajomych na fb". Trzeba było się trochę wykazać talentem a ostateczna decyzja o wygranej należała tylko i wyłącznie do jury. A więc  w następującym etapie musiałam pojechać do Gdańska na próbną sesję zdjęciową, na podstawie to której był wyłaniany zwycięzca.
Zdjęcia trwały około pół godziny, a poprzedzała je krótka rozmowa.  yniki oczywiście nie były znane odrazu. Jak to najczęściej bywa powedziano tylko: "Będziemy dzwonić". Ku mojemu zdziwieniu, to ja właśnie miałam tą przyjemność, że mogłam odebrać telefon z informacją o wygranej. Najpierw szok, zaskoczenie, a potem już tylko ciesząca się japka- tak mogłabym opisać w tamtej chwili mój stan.







Zatem w umówionym terminie wybrałam się ponownie do Gdańska. Pierwszy dzień spędziłam w Parku Handlowym (wybierając odzież, obuwie, dodatki) wraz ze stylistką. Emocji było co niemiara, ale zmęczenie pod koniec dnia też mocno dawało się we znaki. Toreb z zakupami miałyśmy tyle, że 4 ręce nie wystarczyły, musiałyśmy szukać męskiej pomocy.
Drugi dzień to już sesja- czyli najważniejszy dzień dla każdej jednostki z całej ekipy. Każdy chciał dać z siebie jak najwięcej i tak te było. Makijaż, dobre ułożone włosy i w miedzy czasie oczywiście kawka- od tego zaczęliśmy. Potem zdjęcia.Mieliśmy łącznie przygotowanych 5 stylizacji. Ostatecznie wystarczyło czasu na 4, z których 3 ukazały się na billboardach, ale wszystkie cztery na plakatach oraz w reklamie w prasie.

Kampania oficjalnie ruszyła 1 października 2013 r i od tego też dnia podziwiać moją postać na ulicach Gdańska. Będę Was tam dręczyć aż do kolejnej kampanii czyli do wiosny, tak szybko się mnie nie pozbędziecie !

Następną kampanie planuję może trochę skromniej np. Nowy York, Mediolan :) TRZYMCIE KCIUKI !







Modelka: Anita Mazurkiewicz
Stylistka: Dorota Florek
Fotograf: Bartosz Modelski
Makeup: Karolina Markowska
Fryzura: Marta Szotyńska

Komentarze (25):

22 października 2013 13:47 , Blogger ALEKSA DESIGN OFFICIAL BLOG pisze...

Fajne zdjęcia.

Pozdrawiam

 
22 października 2013 14:21 , Blogger madziiulka pisze...

ajajajaj zazdroszczę mega

 
22 października 2013 16:17 , Blogger sh-girl pisze...

Woow gratuluje! To trzecie zdjęcie jest mega! Wyglądasz jak prawdziwa modelka! Gratuluję:)!

 
22 października 2013 16:43 , Blogger Karolina B-H pisze...

Gratulacje!! Swietne stylizacje :) Daj znac jak bedziesz w NYC ;)

xxo

 
22 października 2013 23:17 , Blogger Paulina Zwierzchowska pisze...

Fajowo, gratuluję:) Ja startowałam w którejś tam edycji dawno temu, ale niestety miałam za mało like'ow, by przejsc dalej;)

 
22 października 2013 23:32 , Blogger PlANTOFELEK pisze...

Hej! To jest super:) Gratulacje!!!

 
23 października 2013 00:23 , Blogger Live-Style20 pisze...

super! ;-)))

 
23 października 2013 01:24 , Blogger angelika eM pisze...

Gratulacje Kochana, bardzo ładne zdjęcia ;*

 
23 października 2013 04:22 , Blogger Sispoltan pisze...

wow gratulacje <3 świetne stylizacje a Ty wyglądasz czadowo !!! buziaki :**

 
23 października 2013 06:14 , Blogger katie-style pisze...

świetnie! :)

 
23 października 2013 07:05 , Anonymous Anonimowy pisze...

Dołączam do obserwowanych! :*

 
23 października 2013 08:03 , Blogger Bright like sun pisze...

gratulacje, zdjęcia wyszły świetnie :)

 
23 października 2013 08:22 , Blogger Rozalia Fashion pisze...

super post:D
http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/romwe-sale-sale-sale.html

 
23 października 2013 08:24 , Blogger Diane pisze...

Ale szał. :O GRATULACJE!

 
23 października 2013 09:11 , Blogger Magda pisze...

Gratulacje! Piękne zdjęcia :D

 
23 października 2013 09:53 , Blogger Lola pisze...

gratuluję i jednocześnie zazdroszczę :)

 
23 października 2013 12:29 , Blogger Wiolka-blog pisze...

brawo !:)

 
23 października 2013 12:37 , Blogger Monika pisze...

Jejku, jak cudownie ♥ Zazdroszczę i gratuluję !

Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

 
23 października 2013 14:40 , Blogger Unknown pisze...

Cudownie! Wyglądasz mega profesjonalnie, na pewno Matarnia również jest z Ciebie bardzo zadowolona :)) Stylizacja z żółtym sweterkiem jest przepiękna! :))

 
24 października 2013 02:24 , Blogger Unknown pisze...

łał:)

 
24 października 2013 02:55 , Blogger Unknown pisze...

Super stylizacje :*

// Jeśli możesz, to kliknij w link sheinside na moim blogu, to dla mnie bardzo ważne. ;)

 
24 października 2013 03:27 , Blogger Unknown pisze...

drugie i trzecie zdjęcie wyszło mega ! Gratulację, super, że Ci się udało. To daje do myślenia, że warto brać udział w konkursach : D hehe

Pozdrawiam :)

 
24 października 2013 05:47 , Blogger Puzia . pisze...

ale świetnie , zazdroszczę!!

w wolnej chwili zapraszam do mnie , zaczynam od nowa :)
http://candy-nut.blogspot.com/

 
24 października 2013 10:22 , Blogger Nika pisze...

Wow, gratulacje, jestem pod wrażeniem!

 
18 stycznia 2016 02:44 , Anonymous Boardmaker pisze...

Super pomysł. Billboardy są świetną formą reklamy.

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna