sobota, 21 grudnia 2013

OTHER: long nails on rich


Żele, akryle, hybryda itd. Długo zastanawiałam się nad tymi idealnymi dla mnie. Do końca też nie byłam nigdy przekonana. Paznokcie 'kolorowe' jako tako, zaczęły mi się podobać, kiedy zobaczyłam je na zdjęciach z kilku salonów kosmetycznych oraz u innych blogerek. Można powiedzieć, że nastała nawet moda na wszelakie zdobienia paznokci. Nie koniecznie mają być one długie, przede wszystkim kolorowe. Nie będę się rozwodzić, bo pewnie doskonale zdajecie sobie sprawę co mam na myśli ( i do powiedzenia pewnie również). Dodam tylko jeszcze, że moje paznokcie zrobione zostały z myślą o zbliżającym się 31 grudnia. Dlatego też postawiłam na złote dodatki. Natomiast czerń i biel wybrałam, gdyż to najbardziej neutralne kolory i paznokcie, bez wątpienia, zgrają się z każdą, wybraną przeze mnie sukienką. A że w tym sezonie stawiamy na bogate dodatki, będzie złoto i bogato na całego.






Etykiety:

Komentarze (5):

22 grudnia 2013 00:40 , Blogger Wiolka-blog pisze...

śliczniutkie :)

 
22 grudnia 2013 03:37 , Blogger Dominika pisze...

cudne :)

 
22 grudnia 2013 07:18 , Blogger Karolina pisze...

jeju! nie mogę się na nie napatrzeć !

 
22 grudnia 2013 07:27 , Blogger Magda pisze...

Cudne ♥

 
22 grudnia 2013 15:24 , Blogger angelika eM pisze...

śliczne ;)
Kochana życzę Ci Wesołych Świąt ;)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna