wtorek, 12 sierpnia 2014

FASHION: lookbook #134


Bardzo rzadko noszę fiolet, jednak tym razem coś mnie tknęło. Ten fioletowy (w zasadzie to wrzosowy) żakiet dorwałam w lumpie za kilka złociszy. Postanowiłam połączyć go z moją ulubioną bielą oraz czarną małą torebką i czarnymi sandałkami na koturnie, które ostatnio są dla mnie najwygodniejszymi wysokimi butami! Ich kolejną zaletą jest to, że idealnie sprawdzą się do zwykłego, codziennego outfitu jak i na większe, bardziej eleganckie wyjścia i spotkania. A czy Wy lubicie nosić wyższe buty na co dzień?




blouse - SH (H&M) | shorts - ROMWE | jacket - SH | wedges - STRADIVARIUS | bag - SH

Etykiety:

Komentarze (16):

12 sierpnia 2014 08:19 , Blogger Sispolitan pisze...

myślałam, że to sukienka :) świetna stylizacja !!! <3

 
12 sierpnia 2014 09:19 , Blogger Lilly Marlenne pisze...

sukienka i żakietowa bluza bardzo mi się podobają!
świetny zestaw - taka niebanalna elegancja!

wyższe buty? tak, potrafię przechodzić w nich cały dzień. jeśli są dobrze wyprofilowane ;)
Twoje też na wygodne wyglądają :)

 
12 sierpnia 2014 09:56 , Blogger Neelisaa pisze...

śliczna bluzeczka ;)

ja lubię chodzić w wysokich butach, ale rzadko to robię, ponieważ mój chłopak jest odrobinę niższy ;)

 
12 sierpnia 2014 11:15 , Blogger perfectlyimerfect92 pisze...

rewelacyjna, słoneczna stylizacja ;) cudowne buty, ale wysokie noszę tylko w pracy, lub do zdjęć, na co dzień biegam w baletkach lub trampkach ;)

 
12 sierpnia 2014 11:43 , Blogger douux pisze...

Fajna stylizacja :)
Zapraszam do mnie: http://www.douux.blogspot.com/ :)

 
12 sierpnia 2014 11:44 , Blogger Unknown pisze...

you look beautiful and chic!

www.bstylevoyage.blogspot.com
xx

 
12 sierpnia 2014 13:30 , Blogger Karolina B-H pisze...

koszulka mega!! a Twoja figura- hmm tylko pozazdroscic!!

xxo

 
13 sierpnia 2014 02:24 , Blogger mish-mash-wardrobe pisze...

To kochana spodenki i bluzeczka, nie sukienka :))
Są bardzo wygodne, żebyś wiedziała. Mam tak samo, jak są bardzo wygodne mogę chodzić i nawet latać po sklepach, ale tylko w takim przypadku.

 
13 sierpnia 2014 02:26 , Blogger mish-mash-wardrobe pisze...

To nie zazdroszczę :D Akurat ja mogę ubrać wysokie i nadal jestem niższa :)

 
13 sierpnia 2014 04:40 , Blogger Wiolka-blog pisze...

cudowne buty! ;) Z checia bym takie przygarnela :)

Wiolka-blog KLIK

 
13 sierpnia 2014 06:52 , Blogger Rosemary Angel Bess pisze...

Buty są piękne, cała stylizacja, Ty i zdjęcia są boskie :-) Pozdrawiam serdecznie!

 
13 sierpnia 2014 09:50 , Blogger BO4GO pisze...

Wygladasz maga uroczo :) swetnie Ci w bieli :)

 
13 sierpnia 2014 13:23 , Blogger Katsuumi pisze...

Cudnie w tej szmicne ;)

 
13 sierpnia 2014 18:01 , Blogger Beauty Editer pisze...

Great post! You look really chic.



xoxo;
BEAUTY EDITER (BEAUTY BLOG)
LIKE BEAUTYEDITER.COM ON FACEBOOK

 
13 sierpnia 2014 23:50 , Blogger Mode Moi Sell pisze...

bluzka i szorty bardzo fajne, jednak kurtka o mnie nie przemawia :)
Pozdrawiam :)

 
14 sierpnia 2014 07:54 , Blogger Sabina S. pisze...

bardzo ładny i dziewczęcy look :) śliczna bluzeczka :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna