poniedziałek, 13 października 2014

EVENTS - DIETARY REVOLUTIONS MEETING


Spotkanie zatytułowane "Dietetyczne rewolucje" zaczęła konsltantka dietetyczna, która po krótce opowiedziała nam które tłuszcze i dlaczego są zdrowe oraz przedstawiła jak powinno się odżywiać dzieci już od narodzin, żeby od początku dbać o ich zdrowie.

Po krótkim "wykładzie" przeszliśmy do zapoznania się z produktami, z których mieliśmy stworzyć dowolne sałatki, kanapki lub pasty śniadaniowe. Jako pierwszy swoją sałątkę przygotował kucharz Hotelu Novotel Centrum Szczecin (gdzie odbyło się całe wydarzenie). Póżniej przyszła kolej na uczesniczki i wtedy zaczęła się cała zabawa.






Ja postanowiłam zrobić prawie klasyczną sałątkę z łososiem. Jako, że nie jestem blogerką kulinarną, postanowiłam aż tak nie szaleć z ilością produktów w mojej sałatce (w przeciwności do większości dziewczyn). Do łososia dodałam sałatę, roszponkę, kiełki słonecznika, pomidora, zielone oliwki, orzechy włoskie oraz pestki dynii. Sos vinegree wykonałam z następujących produktów: olej kukurydziany, miód, cytryna, musztarda, świeża bazylia. Całość udekorowałam chrupiącymi grzaneczkami, które posmarowałam białym serkiem i posypałam świeżym czosnkiem.

Sałatka gotowa. VOILA!

A poniżej sałatki innych uczesniczek:

Sok z brzozy z dodatkiem jabłka, który miałam przyjemność pić pierwszy raz, był naprawdę wyśmienity! POLECAM! Nie dość, że dobry, wyjątkowy smak to jeszcze BARDZO ZDROWY!

A ja wyglądałam tak:

*Bardzo dziękuję za zaproszenie na event firmie OLEOFARM oraz HOTEL NOVOTEL CENTRUM SZCZECIN

STYLING:
skirt - SH | spódniczka - SH
blouse - RESERVED (DOMODI.PL) | bluza - RESERVED (DOMODI.PL)
coat - SH | kożuszek - SH
shoes - NN | workery - SKLEP STACJONARNY
scarf - SH | szalik - SH

Etykiety:

Komentarze (6):

13 października 2014 13:42 , Blogger Klaudia Bargieł pisze...

Ale tu u Ciebie prawdziwe pyszności!

 
14 października 2014 00:44 , Anonymous Joanna pisze...

Ummmmm, możesz reklamować zdrową żywność, kanapeczki cudne :)

 
14 października 2014 04:40 , Blogger Fashiondoll.pl pisze...

mnaaaaim!

 
14 października 2014 07:10 , Blogger Kalina pisze...

wszystko wygląda bardzo smacznie, a i zdrowe ;)

 
14 października 2014 11:07 , Blogger MERI WILD pisze...

Mmmm... chyba zgłodniałam ;)

 
15 października 2014 08:50 , Blogger Aniamaluje pisze...

Uwielbiam zdrowe oleje! :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna