sobota, 4 lipca 2015

04.07.2015 - NATURAL TRAILED HAIR / IRRESISTIBLE ME




EFEKT PRZED:

EFEKT PO:

Jakiś czas temu dostałam przesyłkę od IRRESISTIBLE ME. Sklep zajmuje się głównie sprzedażą tzw. "doczepek", czyli wszelkiego rodzaju włosów doczepianych. W swoim asortymencie posiadają także prostownice, lokówki oraz różne gadżety do włosów.

Przechodząc do samych włosów i ich jakości (bo jak sądzę to Was najbardziej interesuje). Włosy są w 100% naturalne. Kolor, który wybrałam wprost idealnie zgrywa się z moim kolorkiem (z czego jestem zachwycona). Jakość też jest naprawdę świetna. Włosy są na spinki, dzięki czemu zabieg przedłużania jest bardzo szybki i przyjemny. Chociaż doczepiałam je jak narazie zaledwie kilka razy, jestem bardzo zadowolona. Tym bardziej, że z doczepianymi włosami mam już spore doświadczenie. Te póki co są moimi faworytami i szczerze je polecam. Jedynym minusem jest trochę wysoka cena, ale jeśli będziecie zainteresowani kupnem to piszcie do mnie (może uda się załatwić jakieś zniżki :D).



natural trailed hair | naturalne doczepiane włosy - IRRESISTIBLE ME

Etykiety:

Komentarze (6):

4 lipca 2015 12:30 , Blogger Ola K. pisze...

Fajna sprawa :)

 
5 lipca 2015 02:23 , Blogger Unknown pisze...

Śliczna jesteś *.*
Zapraszam do pusteglowy.blogspot.com

 
5 lipca 2015 09:18 , Blogger Edyta170 pisze...

Świetnie wyglądasz :))

 
5 lipca 2015 09:29 , Blogger Modna muffinka pisze...

bardzo ładny naturalny efekt:)

 
12 września 2015 11:29 , Anonymous Anonimowy pisze...

strasznie widać różnice między twoimi włosami a doczepami :)

 
13 września 2015 08:22 , Blogger mish-mash-wardrobe pisze...

ja tak nie uważam :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna