wtorek, 13 października 2015

SHOPBOP BIG SALE! TAKE 25% OFF


Kochani mam dla Was świetną wiadomość! Jeśli marzy Wam się od dawna torebka od projektanta to teraz jest świetna okazja na jej kupno. Na SHOPBOP właśnie ruszyła mega promocja. Na wszystkie (z pominięciem kilku marek) ubrania i dodatki znanych projektantów dostajecie -25%. Warto zwrócić uwagę, że promocja obejmuje również dział SALE, dzięki czemu przeceniony produkt kupicie jeszcze taniej! Kod, który musicie użyć przy zamówieniu to: INTHEFAM25Regulamin akcji dostępny tutaj.

Poniżej przygotowałam dla Was moje ulubione ubrania i dodatki z  nowej kolekcji (1 zdjęcie) i z tej już przecenionej (2 zdjęcie). 

Zapraszam Was na zakupy, bo wszystko rozchodzi się jak świeże bułeczki przy takich promocjach. A ja uciekam składać swoje zamówienie, bo jeszcze mi wszystko wykupicie.






Etykiety: , ,

Komentarze (2):

13 października 2015 10:08 , Blogger p-ivonia.com pisze...

Same perełki:)

 
13 października 2015 11:41 , Blogger Ola K. pisze...

Fajne rzeczy ;)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna