środa, 25 listopada 2015

WŁOSOWA METAMORFOZA - SOMBRE


Tak jak pamiętacie kilka dni temu pytałam Was jak pofarbować włosy, wrócić do ciemnych czy zostawić jasne i pofarbować tylko odrosty.. Koniec końców zdecydowałam się na modną obecnie koloryzację SOMBRE. Zostałam przy swoim naturalnym kolorze odrostu, a reszta włosów została pofarbowana chłodnym blondem.
W niedługim czasie mam zamiar udać się na kolejną wizytę, tak aby końcówki były jeszcze jaśniejsze, ale wciąż o chłodnym odcieniu ;)

Piszcie jak się Wam podoba mój efekt końcowy? Co sądzicie o koloryzacji SOMBRE?





Etykiety:

Komentarze (3):

26 listopada 2015 00:13 , Blogger BAMBI BOHO pisze...

Super masz te włosy!

 
26 listopada 2015 02:04 , Blogger Daria-porcelain pisze...

włosy to masz super! szczególnie z tymi falami :)
PorcelainDesire

 
28 listopada 2015 10:40 , Blogger Ola K. pisze...

Wow, ale włoski :D

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna