czwartek, 26 stycznia 2017

26.01.2017 - WYNIKI ANKIETY + OOTD "uchwycone telefonem"



Cześć Kochani!

Dziś mam dla Was w końcu długo wyczekiwane wyniki ankiety! Musicie mi wybaczyć, ale studia i okres sesji rządzi się swoimi prawami. Na szczęście ciężki styczeń za mną, a przede mną jeszcze tylko (albo aż) 3 egzaminy. 
Bardzo wszystkim dziękuję za poświęconą chwilę- naprawdę te kilka słów od Was może naprawdę zmotywować i pokazać przede wszystkim w jakim kierunku to wszystko powinno iść.
Wracając do ankiety. Bardzo się cieszę, że tyle osób, z naprawdę różnych stron Polski, wypełniło ją. Ku mojemu zaskoczeniu równie wielu Panów, jak Pań, śledzi mojego bloga. 
Przede wszystkim większość z Was zaznaczyło w ankiecie, że chce aby na blogu były publikowane zdjęcia razem z treścią. W związku z tym od teraz będę się musiała do tego stosować, abyście chętniej tu zaglądali, bo jak widać jeszcze są osoby, które poza 'obrazkami' chcą też w internecie coś poczytać.
Kolejna ważna dla mnie pozycja w ankiecie, to tematyka postów, które chcecie abym dla Was tutaj zamieszczała. W związku z tym, że jest to blog modowy większość z Was zaznaczyła, że chce oglądać stylizacje, co mnie bardzo cieszy, bo oznacza, że podobają się one Wam i stanowią dla Was źródło inspiracji. Na kolejnych miejscach uklasowały się "spontaniczne posty z życia codziennego", "porady dotyczące ubioru", "łupy z second handów" oraz "teksty motywacyjne". Skoro tak wybraliście to myślę, że takich właśnie postów będę się starała publikować najwięcej. Oczywiście znajdą się też inne, wybrane przez mniejszość, jak np. inspiracje, ale już wiem o czym przede wszystkim mam tu pisać.
Następna ważna kwestia to częstotliwość postów. Większość z Was zadecydowała, że chciałaby oglądać posty codziennie, ale sporo też zaznaczyło, że raz na tydzień, więc myślę, że idealnym kompromisem będzie publikowanie (tak jak wcześniej to bywało) postów co drugi dzień. Jeśli czas na to pozwoli będę one czasami pojawiać się każdego dnia, ale na pewno nie zawsze-w każdym razie zamierzam się starać.

W związku z tym już jutro na blogu pojawi się post z serii "spontaniczne posty z życia codziennego", a następnie stylizacja. CO dalej będę Was informować na bieżąco tutaj, na facebooku lub na Snapie.

Cieszę się, że sporo większość z Was znalazła też chwilę aby napisać coś od siebie. To właśnie odpowiedź na te pytanie była dla mnie najciekawsza a zarazem najprzyjemniejsza, bo widzę, że naprawdę mi kibicujecie i wierzycie we mnie bardziej niż ja sama. Pisaliście też o snapchacie, żebym udzielała się tam częściej, więc postaram się stopniowo także tam co nieco pokazywać i pogadać. (SNAP - MISHMASHANICIA).

Jeśli chodzi o ankietę to chyba wszystko co chiałam przekazać. Jeśłi ktoś jeszce ma ochotę wyrazić swoją opinię to zapraszam: KLIK

Mały bonusik do dzisiejszego posta, to zdjęcia stylizacji z cyklu "uchwycone telefonem".
W roli głównej haftowane spodnie, czyli motyw który ostatnio totalnie skradł moje serce!
Dajcie znać w komentarzach myślicie o tym wszystkim co napisałam i jak podoba się Was stylizacja! 


Anita ♥






MY STYLING:
jacket | kurtka - HERE
pants | spodnie - HERE
boots | botki - DEEZEE
cap | czapka - H&M

Etykiety:

Komentarze (5):

27 stycznia 2017 00:43 , Blogger Nippi pisze...

świetne spodnie :)

 
27 stycznia 2017 03:23 , Blogger Katsuumi pisze...

Na pewno taka ankieta daje spore pole manewru co do zmian na blogu :) swietne spodnie :) pozdrawiam i zapraszam ;)

 
27 stycznia 2017 07:20 , Blogger sensiblees pisze...

Jakie sztos spodnie masz! :)
sensiblees.pl

 
27 stycznia 2017 07:37 , Blogger TynkaaBlog. pisze...

nie lubię haftów, ale te spodnie mega mi sie podobaja :) look tez calkiem fajny, ale chyba jednolity szalik w kolorze bordo fajniej by wyglądał do tych naszywek.

 
27 stycznia 2017 09:59 , Blogger Unknown pisze...

telefonem czy aparatem, aktualnie wszystko jedno, bo obecne telefony robią świetne fotki. Moje ostatnio kilka wpisów też jest obfocone wyłącznie telefonem, bo nie zabierałam aparatu do Holandii. Teraz dopiero zabieram ;)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna