środa, 25 kwietnia 2012

'Rollercoaster' with me

No i mam niespodziankę dla Was! Jakiś czas temu obiecałam Wam coś pokazać, wspominałam o weekendzie przed świetami że był pełen wrażeń, a był naprawdę. Byliśmy wtedy w Bydgoszczy z Mrozem, MAFFASHION, Mariną, Shin Tao itp. Był naprawdę dobry klimacik, świetna ekipa, warunki trochę ciężkie i pogoda też nas do końca nie rozpieszczała, ale dla nich było warto!

Teraz możecie zobaczyć efekty naszych starań i wypocin ! 
Myślę, że teledysk powinien się podobać a szansa, że mnie odnajdziecie,może niewielka, ale jakaś jest :D
Jak sobie nie poradzicie pomogę Wam, ale narazie próbujcie , wierze w Was  :)

No to miłego oglądania /  
Therefore enjoy the scene !

P.S. Tak jak mówiłam informuję już Was o opublikowaniu mojego bloga tutaj Nosimy.pl , wszystkich zainteresowanych zapraszam do przeczytania artykułu .






Komentarze (6):

25 kwietnia 2012 11:36 , Blogger Reska pisze...

Super! Z taką ekipą?! Zazdroszczę!:)
Świetny, blog,śliczny nagłówek-mogę napisać tylko tyle i zapewnić, ze postaram się wpadać częściej!

Obserwuję i liczę na odwiedziny oraz na to, ze zostaniesz moją obserwatorką jeśli choć trochę Ci się u mnie spodoba!:)

Pozdrawiam.

 
25 kwietnia 2012 13:36 , Blogger Madeline pisze...

Jejku, jak Ty to zrobiłaś, że znalazłaś się w tak zajebistym z tak zajebistą ekipą teledysku? Kurcze no, mega Ci zazdroszczę! :D

I mów gdzie jesteś, bo jakoś Cie nie widziałam. Wydaję mi się, że jesteś tam pod koniec teledysku, ale nie jestem pewna :P

 
26 kwietnia 2012 08:36 , Blogger mish-mash-wardrobe pisze...

2:14 bodajże i 2:20 ( po lewo w obu przypadkach) a pod koniec to tak ledwo już ;p

 
26 kwietnia 2012 14:23 , Blogger b e a t r i c e pisze...

nieźle :) ciekawy blog. W wolnej chwili zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji, odwdzięczę się oczywiście :)

 
1 maja 2012 06:21 , Blogger Klara pisze...

aaa, zazdroszczę pracy z taką ekipą <3
ps.zapraszam do siebie na konkurs! do wygrania bon do h&m~!

 
11 maja 2012 08:02 , Blogger Paulina pisze...

Dzięki za odwiedziny:) jak mnie znalazlas?
Kurde sliczna jestes :D wzajemna obserwacja? spoko. Fajnego masz bloga :D Tylko juz jakas laski mi tak napisala i wynikla z tego tylko jednostronna obserwacja :P oczywiscie moja :P hehe

POzdrawiam

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna