sobota, 16 marca 2013

Ozdobny kołnierzyk.

" Niegdyś ludzie mieli ambicje, lecz nie mieli możliwości. Dzisiaj możliwości są, lecz ambicji brak..." 
Czytając takie słowa powinniśmy myślę trochę pomyśleć nad tym jak żyjemy, czy wykorzystujemy przede wszystkim w miarę możliwości talenty, które zostały nam dane. Czy chociaż staramy się odrobinę je rozwijać. Czy dbamy chociaż trochę o swoje ambicje. Nie powinniśmy marnować talentów, które zostały nam dane, większe czy mniejsze, ale każdy jakieś posiada. Jeśli coś nam się marzy, pragniemy czegoś maksymalnie, też musimy maksymalnie do tego dążyć, wysilić, aby zyskać to czego oczekujemy, co chcemy dostać. Samo nic do nas nie przyjdzie. Aby otrzymywać najpierw musimy dużo sami z siebie dać! To jest złota rada do sukcesu.



Co do stylizacji: Co byłó podstawą tegoż tu outfitu? Chyba sama nie znam odpowiedzi na to pytanie. Wziełąm z szafy kilka rzeczy, założyłam, następnie stwierdziłąm, że nic do nieczego nie pasuję, więc zostawiłam. Tak właśnie powstał ten outfit. Nie wiem czy wiecie, ale dla mnie złotą receptą do idealnie stworzonej stylizacji jest totalny brak idealności. Nie może być super dopasowane wszystko, idealnie, gładko i lśniąco. Nie, nie, nie ! W całym naszym ubiorze musimy użyć chociaż jednego elementu kompletnie nie pasującego do reszty. To według mnie jest recepta na prawie, że bardzo dobry look, a przynajmniej ja taką stosuję.
Z mojego przypadkowego połączenia powstała stylizacja bardziej streetowa bym powiedziała. Do szaro-koronkowych legginsów dodałam koszulę z bogato zdobionym kołnierzykiem, a koszulę dodatkowo okryłam beżową marynarką. Buciki- botki w kompletnie nie pasującym kolorze butelkowej zieleni. Dodatkiem jedynym (głównym) jest dwustronna czapka, którą tym razem użyłam po stronie koloru miodowego, czy jakimś tam odcieniu żółtego. Jeszcze napewno rzeczą rzucającą się w oczy są moje usta, w kolorze trochę spranej czerwieni, jakoś tak można chyba porównać tą czerwień.

Enjoy!













                                                        jacket- sh | shirt- sh | leggings- szafa.pl | boots- ccc



Możecie się już zgłaszać po darmowy e- ticket na zimową edycję Fashion Week Poland
(  http://www.fashionweek.pl/participant_information/tickets )



Komentarze (28):

16 marca 2013 03:49 , Blogger Mon Cherries pisze...

stylizacja fajna, gdyby nie te legginsy... Kompletnie mi tu nie pasują i w ogóle są jakieś takie przekombinowane.
Ale koszula super! :)

 
16 marca 2013 03:53 , Blogger Live-Style20 pisze...

koszula jest świetna !!!


nowy post !

WWW.LIVE-STYLE20.BLOGPSOT.COM

 
16 marca 2013 04:08 , Blogger PlANTOFELEK pisze...

Koszula super! Nad leggami się zastanawiałam jakiś czas temu czy nie kupić.

 
16 marca 2013 04:14 , Blogger Unknown pisze...

sueper wyglądasz:D masz racje, to co pozornie nie jeste ładne i idealne najlepiej wygląda:D

 
16 marca 2013 04:43 , Blogger halo lalo pisze...

Cudownie ♥_♥ Piękna stylizacja po prostu się zakochałam :*

 
16 marca 2013 04:49 , Blogger Irmina Kuźniak Odzież autorska pisze...

Legginsy fajne, ale na lato i bez dziury :D

 
16 marca 2013 05:10 , Blogger MISTEJK. pisze...

śliczna czapka i fajne buty :)

 
16 marca 2013 05:28 , Blogger Unknown pisze...

Cała stylizacja jest cudowna :)
marrgaret.blogspot.com

 
16 marca 2013 05:44 , Blogger Kasia pisze...

kołnierzyk wymiata!

 
16 marca 2013 05:54 , Blogger Patrycjas style pisze...

Fantastycznie!

 
16 marca 2013 06:13 , Blogger TynkaaBlog. pisze...

ładnie, ale czapa nie pasuje!

 
16 marca 2013 06:43 , Blogger Magda pisze...

Wow! Świetnie ;D

 
16 marca 2013 06:51 , Blogger Dominika pisze...

super :)

 
16 marca 2013 07:06 , Blogger Jadore ce style pisze...

Jesteś idealna!

 
16 marca 2013 07:14 , Blogger Unknown pisze...

idealna stylizacja!!;)
ale nie wiem czy odważyła bym sie wyjść tak na codzień♥

 
16 marca 2013 07:18 , Blogger martienn pisze...

leginsy są cudowne :D
wpadnij:*

 
16 marca 2013 08:13 , Blogger vintagelilabelle pisze...

jej, bardzo mi sie podoba!

http://vintagelilabelle.blogspot.com/

 
16 marca 2013 08:57 , Blogger Rykoszetka o życiu w mieście pisze...

Świetna koszula, piękny kołnierzyka ma :)

 
16 marca 2013 09:39 , Blogger DAINTY pisze...

koszula i czapa są cudowne ! :)

 
16 marca 2013 10:53 , Blogger Life by MARCELKA pisze...

super look !

pozdrawiam serdecznie
Marcelka Fashion

:)

 
16 marca 2013 12:13 , Blogger Lola pisze...

koszula jest świetna *.*
ogólnie cała stylówa <3

 
16 marca 2013 13:55 , Blogger Unknown pisze...

Legginsy i marynarka świetne! :)

Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

 
16 marca 2013 15:35 , Blogger Unknown pisze...

Uwielbiam takie koszule:D

 
17 marca 2013 04:00 , Blogger FemalePretty96 pisze...

bardzo podoba mi się połączenie tych ciuchów z taką czapką :).

 
18 marca 2013 10:15 , Blogger Kasiaa pisze...

świetna koszula :D

 
18 marca 2013 11:50 , Blogger kudels pisze...

jesteś piękna, oryginalna! :) aż miło jest mi oglądać Twoje zdjęcia :) Staram się rozwijać cały czas ;]

 
18 marca 2013 12:01 , Blogger Joanna pisze...

Przepięknie! Wszystkie elementy osobno i jako całość bardzo mi się podobają.
Koszula!<3

Pozdrawiam:)

 
18 marca 2013 12:02 , Blogger Joanna pisze...

Zapomniałam dodać, że masz nowego obserwatora;)
Jeżeli masz ochotę, zapraszam też do mnie:)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna