poniedziałek, 11 listopada 2013

Zmiany, zmiany, zmiany


Jak już pewnie zauważyliście, mój blog po raz pierwszy przeszedł tak drastyczne zmiany.
Nowy adres bloga to http://www.mishmashwardrobe.com/.
Teraz możemy zagłębić się w szczegóły.

Prawie po dwóch latach uznałam, że mojemu "dziecku" potrzebne są drobne dopieszczenia. Myślę, że porównanie bloga do dziecka ma sens ponieważ, jeżeli zaniedbasz je przez jakiś czas, później chcesz mu to wszystko wynagrodzić. Wszyscy jednak dobrze wiemy, że blog jest w stanie wybaczyć o wiele więcej od dziecka, ale możemy to potraktować jak moje przeprosiny w jego kierunku za stracony czas. Pomyślałam, że mojemu "dziecku" należy się jakiś upominek. Tym bardziej, że zbliżają się jego urodziny.

Od teraz posty na blogu będą podzielone wg ich zawartości:
- FASHION - znajdziecie tam zdjęcia wraz z opisem moich stylizacji
- PHOTO - posty, w których znajdziecie tylko zdjęcia z sesji
- FEELINGS - moje przemyślenia, emocje, kilka słów ode mnie, nie koniecznie na tematy związane z modą
- EVENTS - fotorelacje/sprawozdania z wydarzeń dot. świata mody, społeczności blogerów etc.
- COMPETITION - informacje na temat aktualnych konkursów
- OTHER - wszystko to co nie mieści się w żadnej z powyższych kategorii

Śledźcie moje wpisy a wszystkie pozostałe zmiany sami będziecie mogli dostrzec.

Etykiety:

Komentarze (6):

11 listopada 2013 12:01 , Blogger Bright like sun pisze...

Podoba mi się nowy wygląd !

 
11 listopada 2013 12:09 , Blogger Modaitakietam pisze...

Świetnie wygląda! Sama robiłaś taki wygląd?

 
11 listopada 2013 14:42 , Blogger mish-mash-wardrobe pisze...

nie,nie, to nie na mój talent. Jak zjedziesz na dół bloga jest nazwa grafika, który wykonał to.

 
12 listopada 2013 01:44 , Blogger Sispoltan pisze...

świetne zmiany <3 podoba mi się

 
12 listopada 2013 09:43 , Blogger Wiolka-blog pisze...

cudowne zmiany :D

 
14 listopada 2013 12:31 , Blogger Unknown pisze...

bardzo ładnie wygląda Twój blog ! :)

http://kefashionsisters.blogspot.com/

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna