środa, 1 stycznia 2014

FASHION: lookbook #41



Dzisiejszy noworoczny post będzie o modzie. Jest Nowy Rok. Postanowiłam, że post będzie o tym co sprawia mi najwięcej przyjemności, co kocham, czemu chciałabym poświecić najwięcej czasu i czym to właśnie mam zamiar zapełnić najwięcej kartek nowego (jeszcze pustego) "zeszytu". Jako, że jaki Nowy Rok- taki cały rok, chciałabym, żeby 2014 skupił się w większości wokół mody, aby ta pasja i talent, który we mnie drzemie, wyszedł do ludzi i był przez nich dostrzeżony i doceniony. 

Zdjęcia stylizacji został zrobione ponad miesiąc temu, kiedy to jeszcze była piękna polska jesień. Dodałam je teraz, bo w Nowym Roku, gdzie u każdego nowe zmiany, chciałabym potem już nie wracać do starych, zagubionych w natłoku zdarzeń, zdjęć stylizacji.












shoes- ALLEGRO | pants- SH | blouse- SH | coat- ALLEGRO

Etykiety:

Komentarze (9):

1 stycznia 2014 23:51 , Blogger Live-Style20 pisze...

ładna fryzurka ;_))

 
2 stycznia 2014 00:24 , Anonymous Bluzy z uszami pisze...

Podoba mi się bardzo dobór kolorów w zestawie :)
Świetnie!

 
2 stycznia 2014 01:17 , Blogger I am Lika pisze...

Fajny płaszczyk.
Drugie zdjęcie- naj ;)

 
2 stycznia 2014 02:47 , Blogger Katsuumi pisze...

Spodobały mi się Twoje buty, mega ciekawe! ;) Buziaki :)

 
2 stycznia 2014 02:49 , Blogger Unknown pisze...

Świetnie zestawione kolory, które idealnie Ci pasują! A co do Nowego Roku, życzę Ci wytrwałości w noworocznych postanowieniach i samych sukcesów :) pozdrawiam

www.asiaandkasia.blogspot.co.uk

 
2 stycznia 2014 04:52 , Blogger Sispolitan pisze...

piękny płaszczyk <3 ślicznie wyglądasz !!! buziaczki :***

 
2 stycznia 2014 11:02 , Blogger Dominika pisze...

super :)
domiiibloggg.blogspot.com

 
3 stycznia 2014 08:11 , Blogger Unknown pisze...

świetnie wyglądasz !

 
4 stycznia 2014 05:17 , Blogger justynapolska pisze...

thx:)

ps. meybe follow;)?

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna