piątek, 31 stycznia 2014

FASHION: lookbook #54


Stylizacja w stylu modern casual look. Miało być ciepło, wygodnie, ale i stylowo. Trzeba umieć dać się zauważyć nawet i mroźną zimą. Bez względu na pogodę można dobrze wyglądać. 
W mojej stylizacji bazę pełnią zwykłe ciemne jeansy i beżowy sweter przyozdobiony koralikami. Teraz mając taką bazę zastanowić się trzeba jak chcemy aby nasz look wyglądał ostatecznie, bo z takiej bazy możemy zrobić zarówno styl, sportowy, jak i casualowy, a nawet i romantyczny. Wszystko zależy od tego jakie buty dobierzemy, jaką torebkę czy płaszcz. Jakie to wszystko będzie miało fasony i kolory. Ja swój zestaw dopełniłam botkami na obcasie, futerkiem w panterkę i małą torebką w zbliżonym kolorze do całej reszty. Nie ma jakiegoś konkretnego elementu, który się wyróżnia spośród innych, ale dzięki temu wszystko idealnie współgra ze sobą i tworzy piękną a zarazem wygodną, niezwykłą a zarazem klasyczną całość.



shoes, handbag- CENTRO | pants- NN | sweater, fur- SH | cap- MOHITO 

Etykiety:

Komentarze (14):

1 lutego 2014 02:30 , Blogger Katsuumi pisze...

No mega sie komponuje;* super ;)

 
1 lutego 2014 02:49 , Blogger EstelleFashion pisze...

Zestaw jak najbardziej w moim stylu, najbardziej podoba mi się panterkowe futerko ;) Pozdrawiam cieplutko

 
1 lutego 2014 03:46 , Blogger Wiolka-blog pisze...

mega mi sie podoba :)

 
1 lutego 2014 04:29 , Blogger Diane pisze...

Świetnie wyglądasz. :) Widać, że było Ci zimno. :( Mam dość tych mrozów...

 
1 lutego 2014 05:04 , Blogger Pomarancza pisze...

Świetny outfit! A butki przepiękne są!;)

 
1 lutego 2014 05:37 , Blogger Paulina G pisze...

Ja jakoś nie mogę się przekonać do panterki, ale wyglądasz cudnie! :)

Pozdrawiam,http://grudzienpaulina.blogspot.com

 
1 lutego 2014 09:22 , Blogger Life by MARCELKA pisze...

pięknie !
śliczne buty !

pozdrawiam serdecznie
Marcelka Fashion

:)

 
1 lutego 2014 10:01 , Blogger Martyna pisze...

super stylizacja :) jak dla mnie buty są najlepsze

 
1 lutego 2014 10:03 , Anonymous dobra mama pisze...

bardzo podoba mi się ta sesja, śliczny outfit:)

 
2 lutego 2014 00:11 , Blogger Unknown pisze...

świetna torebka i buty:)

 
2 lutego 2014 00:51 , Blogger Maria Krupińska - Mary-Kate K. pisze...

Wyglądasz naprawdę bardzo ładnie, ale mimo wszystko w takiej stylizacji byloby mi zimno :P

 
2 lutego 2014 03:30 , Blogger Lolilalu pisze...

Zakochałyśmy się w sweterku !! Rewelacja, Ślicznie wyglądasz ;*
Buziaki i zapraszamy do nas Kochana

 
2 lutego 2014 06:33 , Blogger Bella's Style pisze...

Rewelacyjnie wyglądasz! nic dodać, nic ująć :)
Obserwuję, z przyjemnością będę zaglądała częściej :) pozdrawiam! :)

 
2 lutego 2014 14:53 , Blogger Unknown pisze...

piękne zdjęcia ;-) świetnie wyglądasz, a panterka genialna :))

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna