niedziela, 19 stycznia 2014

FASHION SHOWS: Valentino jesień-zima 2013/2014



Nie wiem sama od czego zacząć. Ta kolekcja wzbudziła we mnie tak pozytywne emocje, że do tej pory jestem pełna zachwytu i wiem jedno- jeszcze nie raz i nie dwa przejrzę zdjęcia pokazu z wielkim zachwytem i podziwem dla Valentino. Jak to mówią apetyt rośnie w miarę jedzenia, tak w tym przypadku rośnie on razem z ujrzeniem kolejnego, a następnie kolejnego zdjęcia przedstawiającego te piękne kreacje. Nie ma czegoś co by mnie nie ujęło. Wszystko dopracowane w każdym szczególe

Valentino- moja nowa miłość. I nie mam pytań!



Żródło: Elle.pl

Etykiety:

Komentarze (6):

20 stycznia 2014 00:24 , Blogger Unknown pisze...

ile ładnych sukienek:)

 
20 stycznia 2014 01:58 , Blogger Live-Style20 pisze...

piękne zdjęcia!~~ ;-))

 
20 stycznia 2014 04:59 , Blogger GARDOLINA pisze...

ciekawe propozycje

 
20 stycznia 2014 05:25 , Anonymous snikersik - blog mamy pisze...

zgadzam się zdjęcia są przepiękne a te sukienki jeszcze ładniejsze:

 
20 stycznia 2014 09:41 , Blogger Kalina pisze...

prosto i pięknie! też mi się ta kolekcja podoba ;)

 
20 stycznia 2014 11:47 , Blogger Natalia pisze...

Bardzo ładne ubrania, ale te modelki takie jakby ... jednakowe :D Zapraszam na nowy, po części urodzinowy post. Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała ;-) Pozdrawiam!

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna