sobota, 19 kwietnia 2014

OTHER: What to choose on Easter?


Dziś przygotowałam dla Was 3 propozycje zestawów na Wielkanocne święta. Wielu z nas ma dylemat co wypada, a co nie. Mam nadzieję, że ten post rozwieje chociaż trochę Wasze wątpliwości!


Zestaw nr 1: Piękna beżowa sukienka, ze zdobionym kołnierzykiem, dzięki czemu nie musimy (a nawet nie możemy) myśleć już o żadnej biżuterii. Powinno być prosto i elegancko, dlatego do tej stylizacji dodałam zwykły czarny żakiet i beżowe sandałki pod kolor sukienki. Torebka jest czerwona, co by dodać całości trochę pazura!


Zestaw nr 2: Główne skrzypce w tym zestawie odgrywa biała rozkloszowana spódnica w ciekawe wzory, do tego bardzo wiosenne! Do tego czarna bluzka, koszula- ja wybrałam czarną koszulkę z dodatkiem koronki. Jeśli ktoś lubi trendy, to ten zestaw jest także dla niego- pastelowe błękitne dodatki i wiadomo o co chodzi.


Zestaw nr 3: Ostatni zestaw tylko w dwóch kolorach, ale nadal wiosennych i nadal klasycznie i elegancko. Do pudrowych rurek wybrałam ożywiającą cały look kobaltową lekką koszulę. Tak naprawdę elegancko temu zestawowi dodają dopiero szpilki. Ten zestaw polecam przede wszystkim osobom ceniącym sobie wygodę i preferujących bardziej codizenny styl.


Etykiety:

Komentarze (6):

19 kwietnia 2014 18:37 , Blogger MyOwnLifeStyle pisze...

zestaw numer 1 zdecydowanie wygrywa :)

 
19 kwietnia 2014 19:13 , Blogger Unknown pisze...

lovely stuff!

www.bstylevoyage.blogspot.com
xx

 
19 kwietnia 2014 23:56 , Anonymous lovefashionblog.com pisze...

Zestaw 2 :) Zapraszam do mnie - blog INNY niż wszystkie: www.lovefashionblog.com
Czekam na opinie.

 
20 kwietnia 2014 00:21 , Blogger Wiolka-blog pisze...

piekne zestawy, wszystkie :)

Wiolka-blog KLIK

 
20 kwietnia 2014 00:52 , Blogger Lilly Marlenne pisze...

jak dla mnie - zestaw 1 ;)

Wesołych Świąt!

 
20 kwietnia 2014 01:39 , Blogger Katsuumi pisze...

Rzeczywiście, przy pierwszej sukience biżuteria w zasadzie jest zbędna ;) ale za to jak ładnie wygląda, sama w sobie samowystarczalna :D Buziaki, Wesołych Świąt! :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna