wtorek, 8 kwietnia 2014

OTHER: How to mix prints?



W pierwszym zestawie mamy bardzo minimalistyczne łączenie printów. Występuje tylko biel i czerń (poza dodatkami i butami). Dzięki takim dobraniu barw, to printy pełnią kluczową rolę całej stylizacji. Jeśli chcecie dodać jeszcze trochę ekstrawagancji całości dodajcie do takiego minimalistycznego zestawu koniecznie kolorowe szpilki i torebkę najlepiej w tym samym kolorze (ja wybrałam kobalt). Ta stylizacja ma charakter typowo elegancki, więc idealnie nada się np. do pracy



Następny zestaw to typowy casualowy look. Połączenie sportowej wygody i kobiecości jest tej wiosny bardzo modne Sportowymi elementami są buty i bluza. Do tego mamy biały płaszcz w ciekawe czarne printy i beżową spódniczkę ozdobianą czerwonymi printami (stąd też pomysł na czerwone buty). 
Ostatni zestaw stworzyłam bardziej z myślą o Paniach, które cenią sobie elegancję, ale nie są zwolenniczkami spódnic i sukienek. W zestawie znaczącą rolę odgrywa kratka, która występuje zarówno na spodniach jak i koszuli (można powiedzieć, że jest to dość odważne połączenie). Do tego biały płaszczyk i biała duża torba, a buty w kolorze 'baby blue'.


Etykiety:

Komentarze (8):

9 kwietnia 2014 03:14 , Blogger ALEKSA DESIGN OFFICIAL BLOG pisze...

Ciekawy post :)

 
9 kwietnia 2014 04:19 , Blogger Unknown pisze...

zestaw z spódnicą w groszki najbardziej mi się podoba:)

 
9 kwietnia 2014 04:28 , Blogger Ediksa pisze...

jestem otwarta na wszelkie fasony wzory, mieszanie faktur, detali :)) mysle ze wszystko , kazda pojedyncza rzecz dalaby sie dobrze zestawic z tym co mam juz w szafie :))

 
9 kwietnia 2014 07:25 , Blogger Unknown pisze...

Propozycja nr 1 najbardziej przypadła mi do gustu : )
Pozdrawiam !

martiniqe.blogspot.com

 
9 kwietnia 2014 10:27 , Blogger Magda pisze...

Pierwszy zestaw najbardziej przypadł mi do gustu :)

 
9 kwietnia 2014 10:57 , Blogger Patrycjas style pisze...

super (:

 
9 kwietnia 2014 11:04 , Blogger PlANTOFELEK pisze...

Uwielbiam mieszać wzory:) Zestaw ze sportowymi butami mi się spodobał:)

 
10 kwietnia 2014 05:01 , Blogger Wiolka-blog pisze...

swietne zastawy :D

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna