piątek, 9 maja 2014

EVENTS: FASHION WEEK POLAND - my look DAY 1



Pierwszego dnia łódzkiego Fashion Weeku postawiłam na elegancję i jeden mocniejszy akcent całej stylizacji - w tym przypadku jest to oranżowa spódnica. Spódnica jest tak lekka, że mimo jej długości, przy mocniejszym wietrze trzeba się za nią trzymać, bo w przeciwnym razie grozi nam nieprzyjemne 'podwianie'.
Drugim, ciekawym i nieco innym elementem tej stylizacji jest siateczkowy dekolt , dzięki któremu nie musimy inwestować w biżuterię. A jeśli śledzicie na bieżąco moje wpisy wiecie też, że bluzka którą mam pod kurtką jest tak naprawdę sukienką. W tej stylizacji jednak ta sukienka znalazła inne zastosowanie, ale wcale nie traci w taki sposób na wartości. 





skirt - DEEZEE | blouse (dress) - NN | jacket - SH (VERO MODA) | heels - CENTRO | case - SHOELOOK

Etykiety:

Komentarze (7):

10 maja 2014 00:06 , Blogger Unknown pisze...

śliczna spódnica:)

 
10 maja 2014 01:07 , Blogger Lilly Marlenne pisze...

piękna spódnica, bardzo ładnie wyglądasz :)
widzę, że moja Łódź przeżywa oblężenie ;)

 
10 maja 2014 01:43 , Blogger Eveline pisze...

piękna spódnica;)
pozdrawiam serdecznie;))
woman-with-class.blogspot.com

 
10 maja 2014 04:20 , Anonymous AGENSS pisze...

Bluzka nieziemska!!!

 
10 maja 2014 04:46 , Blogger Wiolka-blog pisze...

Cudowna spódnica! :)

Wiolka-blog KLIK

 
10 maja 2014 06:11 , Blogger Nagrodzka Art pisze...

Pomysł z tym dekoltem świetny. ; )

 
11 maja 2014 08:46 , Blogger szaroscgwiazd pisze...

piękny zestaw! Takie połączenia inspirują mnie najbardziej ;)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna