wtorek, 29 kwietnia 2014

FASHION: lookbook #91


Przedstawiam Wam moje boyfriendy number 2! Tym razem spodnie dorwałam w Second Handzie. Byłam zaskoczona, że udało mi się trafić na tak świetne spodnie, taka okazja w końcu często się nie zdaża! Jestem ich pięknem oczarowana do tej pory.

Do spodni krótka koszulka, ale za to długa marynarka. Dodatkowym atutem tej stylizacji, na który warto zwrócić uwagę moim zdaniem jest kolorystyka. Połączenie żółtego i niebieskiego wygląda świetnie, tym bardziej, że jeden kolor jest ostry, nasycony w swojej barwie, a drugi blady, pastelowy. Oczywiście szpilki musiały dokończyć tą stylizację, aby utrzymać klimat 'casual elegant'.



pants - SH | jacket - SH | blouse - MARKS&SPENCER | heels - CENTRO | handbag - SH

Etykiety:

Komentarze (12):

30 kwietnia 2014 00:13 , Blogger KKATWALK pisze...

świetnie wyglądasz:*:)

 
30 kwietnia 2014 02:15 , Blogger Unknown pisze...

Naprawdę świene spodnie i masz rację połączenie kolorystyczne jest idealne :) ale z ciebie chudzinka , pięknie !!

 
30 kwietnia 2014 03:17 , Blogger PlANTOFELEK pisze...

Połączenie kolorystyczne super! Jeansy pięknie się prezentują na Twojej szczupłej sylwetce:)

 
30 kwietnia 2014 06:53 , Blogger Katsuumi pisze...

Genialnie wyglądasz w tych spodniach. Masz meeega figurę :D

 
30 kwietnia 2014 09:26 , Blogger Retromoderna pisze...

Ale fajny zestaw. Bardzo mi się podoba. No i świetne zdjęcia. :)

 
30 kwietnia 2014 11:13 , Blogger Patrycja pisze...

o Ty oddawaj te spodnie!:)

całość iście zajebiście:D pozdrawiam

 
30 kwietnia 2014 13:28 , Blogger Ewa Wiertel pisze...

podoba mi się góra!:)

 
30 kwietnia 2014 13:43 , Blogger BERRIES pisze...

Baardzo ale to bardzo podoba mi się zestawienie kolorów w tej stylizacji :)

 
30 kwietnia 2014 23:08 , Blogger Lilly Marlenne pisze...

jakaś zgrabna! :)

 
1 maja 2014 02:20 , Blogger treize pisze...

a mi się bardzo koszulka podoba !

 
1 maja 2014 06:04 , Anonymous motory z usa pisze...

fantastyczna stylizacja :)

 
2 maja 2014 07:10 , Blogger Secret_style pisze...

Aaaaa te portki masz szałowe!!! I takie perełki z SH, wspaniały łup, rzadko takie się zdarzają. Na takiej figurze prezentują się idealnie, tylko pozazdrościć :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna