niedziela, 8 czerwca 2014

FASHION: lookbook #105


I znów kolejna odsłona mnie w niebieskim. Tym razem kolor ten występuje w duecie z kolorem żółtym. Wszystko uzupełnione czernią, dla podkreślenia kolorów dominujących. 
Rozkloszowane spódniczki uwielbiam, a skórzana rozkloszowana spódnica, to coś wspaniałego. Bardzo dziękuję osobie, która ją wymyśliła i wprowadziła do świata mody i cieszę się, że tego typu spódniczki tak bardzo się przyjęły i można oglądać je codziennie na ulicach. A Wy lubicie rozkloszowane spódnice? Dobrze się w nich czujecie?




heels - SH | jacket - SH | blouse - NN | skirt - MOSQUITO | belt - SH | sunglasses - SINSAY | bag - NN

Etykiety:

Komentarze (17):

8 czerwca 2014 06:13 , Blogger Lilly Marlenne pisze...

i znowu moje ukochane okulary :)!
ja za rozkloszowanymi spódnicami średnio przepadam (nie w każdej dobrze wyglądam), natomiast takie marynarki jak ta Twoja, to lubię, oj lubię :)

 
8 czerwca 2014 06:23 , Blogger Dziesiąte Piętro - Biżuteria Autorska pisze...

Świetne zdjęcia! :)

 
8 czerwca 2014 07:40 , Blogger noł łej pisze...

jak zawsze wyglądasz przepięknie ♥

 
8 czerwca 2014 08:27 , Blogger Apparel Hunter pisze...

fajnie wyglądasz! piękna spódniczka :)

 
8 czerwca 2014 09:18 , Blogger Wiolka-blog pisze...

fajne okulary :)

Wiolka-blog KLIK

 
8 czerwca 2014 11:58 , Blogger Unknown pisze...

Wyglądasz fenomenalnie! Podoba mi się bardzo :) ściskam :*

 
8 czerwca 2014 14:24 , Blogger Polish Potato pisze...

twoje stylizacje sa jak najbardziej w moim guście.
wybacz prosze, ale musialam cie zaobserwowac ! :)
http://polish-potato.blogspot.com

 
8 czerwca 2014 15:07 , Anonymous Anonimowy pisze...

Kolejne fantastyczne i bardzo fotogeniczne ujęcia :) Bardzo na tak!!


Pozdrawiam serdecznie,
Kamil

 
9 czerwca 2014 00:17 , Blogger Fashiondoll.pl pisze...

Cudownie!! Zachwycają mnie wszystkie kolory, pieknie kochana

pozdrawiam,
Ola

 
9 czerwca 2014 01:55 , Blogger CONFASSION pisze...

fajny print!

 
9 czerwca 2014 03:19 , Blogger AGA-KA pisze...

bardzo fajny zestaw! kolorstyka świetnie dobrana, wszystko dobrze wyważone, a te żółte szpilki urocze :))

 
9 czerwca 2014 04:42 , Anonymous Anonimowy pisze...

świetna stylizacja ;) boskie buty :) śliczne masz włosy ;)

 
9 czerwca 2014 09:06 , Anonymous Anonimowy pisze...

wow rewelacyjna stylizacja i bardzo inspirujący blog :) oczywiście dołączam do obserwowanych :)

dziękuję za komentarz u mnie :) Mogłabym Cię też prosić o kliknięcie w link ostatnim poście u mnie? Bardzo mi zależy, a dzięki Tobie może mi się udać, postaram się odwdzięczyć :*

 
9 czerwca 2014 10:36 , Blogger Unknown pisze...

świetne buty :D

 
9 czerwca 2014 10:57 , Blogger Danccer pisze...

Świetne okulary! Właśnie takich szukam, a byłam dziś w Sinsayu i nie trafiłam na nie. Dużo ładnych zdjęć :)

 
9 czerwca 2014 13:28 , Blogger Różowa Szminka pisze...

świetny żakiecik

 
13 czerwca 2014 05:47 , Blogger Karolina Gespucci pisze...

<333 swietna stylizacja
http://www.karolinagespucci.com

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna