piątek, 23 maja 2014

FASHION: lookbook #98



ELEGANT LOOK

Dziś premiera na moim blogu czegoś takiego jak damski garnitur. Zakupiłam go powiem Wam szczerze pod wpływem chwili, zupełnie nie planowałam jego zakupu, ale tak mnie oczarował (podejrzewam, że dużo zrobił też fuksjowy kolor, którego jestem miłośniczką już od dawna), że nie mogłam się mu oprzeć. Po tej sesji stwierdzam, że nie ma czego żałować, bo moim zdaniem naprawdę się świetnie prezentuję i pewnie jeszcze nie raz pokaże go na blogu czy to jako garnitur, czy osobno spodnie, a osobno marynarkę.

Garnitur uzupełniłam o czarną małą torebeczkę i czarne szpilki. Jak Wam się podoba takie eleganckie zestawienie? Nosicie takie damskie garnitury? Piszcie, pytajcie, chętnie pomogę!





jacket, pants - F&F | heels - CENTRO | small bag - SH | top - BERSHKA

Etykiety:

Komentarze (10):

23 maja 2014 16:10 , Blogger It inspires me pisze...

elegancko:)

 
23 maja 2014 22:54 , Blogger Lilly Marlenne pisze...

uwielbiam fuksję, więc podobasz mi się w takim wydaniu - bez dwóch zdań :)

 
23 maja 2014 23:28 , Blogger Jadwiga Lis pisze...

bardzo fajny zestaw, piękny odcień rózu;)

 
24 maja 2014 01:23 , Blogger Ejbii pisze...

Świetnie wyglądasz! ;)

 
24 maja 2014 01:53 , Blogger Mon Cherries pisze...

absolutnie w moim stylu! uwielbiam <3
Ps. muszę wybrać się do f&f

 
24 maja 2014 02:36 , Blogger Katsuumi pisze...

Genialnie Ci w różowym ;)

 
24 maja 2014 06:14 , Blogger Marsenka pisze...

Genialny garnitur! Też na taki poluję!!

 
24 maja 2014 06:49 , Blogger Kalina pisze...

cudowny garnitur !

 
24 maja 2014 12:55 , Blogger Life by MARCELKA pisze...

piękny zestaw
a buty boskie

pozdrawiam serdecznie
Marcelka Fashion
:)

 
25 maja 2014 06:05 , Blogger Unknown pisze...

uwielbiam kostiumy w takim kolorze:) świetne buty:)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna