czwartek, 12 czerwca 2014

FASHION: Summation styling in May 2014



Taki post na moim blogu pierwszy raz się pojawia. Ale kiedyś musi być ten pierwszy raz.
Postanowiłam dodać post z podsumowaniem stylizacji miesiąca, ponieważ jestem bardzo ciekawa w jakich stylizacjach podobam się Wam najbardziej, a z czego też Wy najwięcej mogliście "wyciągnąć" dla siebie, zainspirować się. Piszcie również czego chcecie więcej, jakie looki najbardziej zachęcają Was do odwiedzenia mojego bloga?


 MORE: click here

 MORE: click here

 MORE: click here

 MORE: click here

  MORE: click hereclick here

 MORE: click here

 MORE: click here

 MORE: click here

 MORE: click here

 MORE: click here

 MORE: click here

MORE: click here

Etykiety:

Komentarze (12):

12 czerwca 2014 06:30 , Blogger Sispolitan pisze...

wszystkie stylizacje bardzo pomysłowe i oryginalne ale najbardziej urzekła nas ta w różowym garniturze - boska !!! <3

 
12 czerwca 2014 06:46 , Blogger Malena pisze...

pierwsza stylizacja podoba mi się najbardziej, ale reszta też jest na ogromny plus:)

magdelaj.blogspot.com/

 
12 czerwca 2014 07:43 , Blogger Blogerka Anka pisze...

8 i 9 bardzo mi się podoba

 
12 czerwca 2014 07:57 , Blogger Baskuul pisze...

9 ♥

 
12 czerwca 2014 08:54 , Blogger Retromoderna pisze...

Ta stylizacja z czerwona spódnica jak dla mnie najlepsza. :)

 
12 czerwca 2014 11:57 , Blogger Addicted to Passion pisze...

Hmmm...chyba rozowy garnitur spodobal mi sie najbardziej :)

 
12 czerwca 2014 12:49 , Blogger Wiolka-blog pisze...

wszystkie swietne! :)

Wiolka-blog KLIK

 
13 czerwca 2014 01:41 , Blogger Maria Krupińska - Mary-Kate K. pisze...

jej, dopiero zobaczyłam że tez lubisz łączyć róż i pomarańcz:)bardzo udany look - zresztą wszystkie są fajne, masz szczęście że masz pod ręka fotografa, który tak często i chętnie robi Ci zdjęcia:)

 
13 czerwca 2014 02:47 , Blogger Fashiondoll.pl pisze...

Wspaniałe rzeczy i cudowne połączenia! JEstem zachwycona!

pozdrawiam!
Ola

 
13 czerwca 2014 11:51 , Blogger choolee pisze...

i love the outfit with the orange skirt, the striped shirt and the maxi dress :)

i also published a outfit today, maybe you come and visit me on my blog too,
would be great if so, have a nice friday evening. best wishes julia
www.chicchoolee.com

 
13 czerwca 2014 12:07 , Blogger Chezka Cenon Li pisze...

You always look so chic and well put together! Love the last look - perfection!

- Che

style-che.com

 
13 czerwca 2014 12:59 , Blogger mish-mash-wardrobe pisze...

W maju akurat z fotografami było duże urozmaicenie, bo kilka osób jest autorami tych zdjęć, ale ogólnie dużo wykorzystuję mojego chłopaka i mamę - biedni zazwyczaj się zgadzają a ja ich niestety okrutnie męczę i wykorzystuję ich anielską cierpliwość do mnie :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna