czwartek, 14 sierpnia 2014

FASHION: lookbook #135


W te lato często sukienki zastępujemy kombinezonami. Niewątpliwie są one zazwyczaj tą wygodniejszą, równie elegancką i przewiewną, opcją. Ja wybrałam tym razem wersję w pastelowym różu, który ostatnio zawrócił mi w głowie. Mogłabym kupować wszystko tylko w tym kolorze (mam nawet w planach zakup jednej porządniejszej rzeczy takiej różowiutkie. Zobaczycie ją wkrótce na blogu, jeśli spełnię to swoje małe, skromne marzenie). 
Do jasnego kombinezonu założyłam również jasne szpilki i torebkę. Całość dzięki temu nie jest przytłoczona, a wręcz przeciwnie. Pomimo butów na obcasie jest bardzo lekko, świeżo i letnio, czyli tak jak powinno być latem.



 

jumpsuit -TUTAJ | heels - MILANOO | bag - MOHITO | sunglasses - SINSAY

Etykiety:

Komentarze (11):

14 sierpnia 2014 02:48 , Blogger Lilly Marlenne pisze...

bardzo ładny jest ten kombinezon!
ma śliczny kolor - no i delikatny, kobiecy krój!

 
14 sierpnia 2014 05:15 , Blogger Unknown pisze...

Kochana pięknie Ci w tym kolorze! I jeszcze ta opalenizna <3

 
14 sierpnia 2014 11:28 , Blogger Wiolka-blog pisze...

mega!:)

Wiolka-blog KLIK

 
14 sierpnia 2014 11:50 , Blogger PlANTOFELEK pisze...

Uwielbiam ten kolor jest taki świeży i dziewczęcy!!! :) Wyglądasz uroczo a nogi w tych szpilach...do schrupania!

 
14 sierpnia 2014 13:50 , Blogger Sandicious pisze...

Ten kombinezon jest cudowny;-) Mam te same szpileczki;-)

 
15 sierpnia 2014 02:51 , Blogger Katsuumi pisze...

Hmm najwygodniejsze to kombinezony moze nie są, ale efektowne- owszem. Piekne butki :)

 
15 sierpnia 2014 03:11 , Blogger angelika eM pisze...

świetnie wyglądasz ;*

 
15 sierpnia 2014 07:02 , Blogger anetaaneta pisze...

świetny kombinezon:) mam podobne szpilki:)

 
15 sierpnia 2014 11:48 , Blogger Zoya pisze...

cudowna torba! <3

 
16 sierpnia 2014 02:32 , Blogger Unknown pisze...

Śliczna ta stylizacja ,świetnie wygladasz jest na tak ;)

 
17 sierpnia 2014 10:43 , Blogger Jadwiga Lis pisze...

BARDZO FAJNY KOMBINEZON;)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna