sobota, 1 listopada 2014

LIFESTYLE - CREAM OF PUMPKIN


KREM Z DYNII



SKŁADNIKI

pół dynii
2 ząbki czosnku
1 cebula
1 litr bulionu
masło do smażenia
sół
pieprz
jogurt naturalny (może być śmietana)
słonecznik

PRZYGOTOWANIE

Gotujemy bulion. W tym samym czasie smażymy na maślę obraną dynię, dodajemy do niej pokrojoną cebulę oraz czosnek. Gdy warzywa zmiękną wrzucamy je do gotującego się bulionu. Po około pięciu minutach gotowania całej mieszanki ściągamy z gazu i wszystko dokładnie blendujemy. Następnie gotujemy jeszcze około 2-3 minut. Nalewamy krem do miski i posypujemy uprażonym słonecznikiem. Można dodać łyżkę jogurtu.

SMACZNEGO!


Etykiety: ,

Komentarze (9):

1 listopada 2014 04:13 , Blogger Unknown pisze...

pyszności, zupy z dyni są przepyszne:)

 
1 listopada 2014 04:29 , Blogger M + K pisze...

perfect for this time of year!! Carve the pumpkin then eat it!!

http://mkstyleramblings.blogspot.com.au/

 
1 listopada 2014 07:35 , Blogger Katsuumi pisze...

Ja uwielbiam krem z dyni- zwlaszcza na slodko :) :) caluje !

 
1 listopada 2014 08:54 , Blogger Stylish Blog Story pisze...

uwielbiam! narobiłaś mi smaka :)

 
1 listopada 2014 11:38 , Blogger lamodalena pisze...

uwielbiam zupę z dyni, dzisiaj właśnie ja ugotowałam :) mój przepis jest podobny ale ja robie na pikantnie i mam patent na dynię, bardzo ułatwia obieranie dyni, polecam :)

http://lamodalena.blogspot.com/2013/10/zupa-z-dyni.html

 
2 listopada 2014 04:39 , Blogger Natalie's Style by Natalia Grabarz pisze...

wypróbuję przepis;))

 
2 listopada 2014 05:12 , Blogger mish-mash-wardrobe pisze...

Polecam i zachęcam. Naprawdę niebo w gębie! :D

 
2 listopada 2014 05:25 , Blogger Unknown pisze...

Jeszcze nigdy nie jadłam nic z dyni:)

 
5 listopada 2014 03:02 , Blogger lokis pisze...

Przepis wydaje się być prosty, spróbuję zrobić :-)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna