piątek, 27 stycznia 2017

27.01.2017 - OOTD | HAFTOWANA KOSZULA W KRATĘ


Dziś jednak stylizacja. Post z serii "Spontaniczne posty z życia codziennego" pojawi się na dniach, jak będzie się trochę więcej działo i głębiej przemyślę jeszcze jak chcę, żeby to wyglądało. Przygotowałam więc zdjęcia dzisiejszej wygodnej i klasycznej stylizacji. Dominuje tutaj oczywiście ponadczasowa koszula w kratę z dodatkiem haftowanego kwiata (jak pisałam w poprzednim poście haftowania to jeden z moim ulubionych trendów). W zestawie z czarnymi spodniami i asicsami mamy mega wygodny i uniwersalny zestaw na co dzień- ale co ważne nie nudny! 
W związku z tym, że aktualnie jest mega zimno (w końcu hmm.. mamy zimę:D) obowiązkowo ciepłe wełniane skarpety! Bez kurtki oczywiście nie chodzę, moim celem było po prostu zwrócenie uwagi na ten cudowny sweter.
Wracając do tematu butów. Osobiście uwielbiam sportowe obuwie i są to moje ulubione buty do chodzenia na co dzień, stąd też z utęsknieniem czekam na wiosnę. A Wy jakie obuwie preferujecie na co dzień? Dajcie znać w komentarzach!


Anita ♥
















PHOTO:
Paulina Mazurkiewicz

MY STYLING:
long sweater | długi sweter - AMERICAN APPAREL (SH)
pants | spodnie - HERE
shirt | koszula - RESERVED %
shoes | buty - ASICS
sunglasses | okulary - HERE

Etykiety:

Komentarze (9):

27 stycznia 2017 23:17 , Blogger Nippi pisze...

świetna koszula :)

 
28 stycznia 2017 00:25 , Blogger Jenovia Dżemson pisze...

Kliknęłam w oba linki ale produkty się już nie wyświetlają - pewnie wyprzedane. Leginsy są świetne. Fajny grunge'owy zestaw! ^^ Taki styl dobrze mi się kojarzy.
Pozdrawiam!
...i zapraszam do mnie na K O N K U R S!^^

 
28 stycznia 2017 01:07 , Blogger Unknown pisze...


Have a good day :) With best best wishes :)
Regards
Shopafford.com

 
28 stycznia 2017 05:33 , Blogger Unknown pisze...

świetny zestaw :)

 
28 stycznia 2017 06:54 , Blogger Eveline pisze...

Fajna stylizacja :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

 
28 stycznia 2017 06:54 , Blogger Eveline pisze...

Fajna stylizacja :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

 
28 stycznia 2017 08:31 , Blogger sensiblees pisze...

Podoba mi sie strasznie ten kardigan! :)
sensiblees.pl

 
28 stycznia 2017 14:27 , Blogger mish-mash-wardrobe pisze...

Oj uwierz mi też! <3

 
29 stycznia 2017 00:18 , Blogger Katsuumi pisze...

Rewelacja, strasznie stylowo <3

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna