poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Lany wielkanocny prima-aprilisowy poniedziałek.

Bożonarodzeniowa Wielkanoc ( tak sobie nazwałam tegoroczne święta) i cały okres świąteczny uważam oficjalnie za zakończony i zamknięty. Czyli wracamy do codziennych (czyt. pięknych) obowiązków.

A tak jeszcze dalej w tematyce świąt: Czarną sukienkę, aby urozmaicić i dodać jej blasku, szyku, czegośw tę deseń w każdym razie na pewno, połączyłam z białym ażurowym sweterkiem i kamizelką w jakże modnie obecnie czarno-białe paski. Dodatkiem do zestawu jest kołnierzyk ze sklepu House oraz Torebka od sklepu Signity. Jakiś czas temu na stronie powyżej wspomnianego sklepu organizowany był konkurs na ambasadorkę SIGNITY. Ku ogromnemu mojemu zaskoczeniu to ja nią zostałam. Jeszcze raz bardzo dziękuję marce Signity. A Wy na pewno będziecie mieli okazję zobaczyć jeszcze nie jedną, też nie dwie, stylizacje z udziałem rzeczy ze tegoż oto opisywanego przeze mnie sklepu.

Enjoy !

















shoes- StyleUp | dress- orsay | necklace- house | bag- Signity | rest- sh

Komentarze (12):

1 kwietnia 2013 16:39 , Blogger Kasiaa pisze...

fajnie nazwałaś tegoroczne święta i ja się z tym zgadzam :D fajna stylizacja ale dla mnie za ciemne rajstopy ;*

 
2 kwietnia 2013 01:24 , Blogger marysia-k pisze...

Ślicznie :). Bardzo podoba mi się Twoje bluzka! Zauroczył mnie kołnierzyk. Oryginalne wydanie :D.

 
2 kwietnia 2013 01:51 , Blogger Live-Style20 pisze...

aleee masz nogi ;DDD


new post !!!!

WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

 
2 kwietnia 2013 01:59 , Blogger Unknown pisze...

świetna torebka :*

 
2 kwietnia 2013 02:18 , Blogger Katsuumi pisze...

Gratuluje wybrania na ambasadorke- to duze wyroznienie :) pieknie wygladasz ;)

 
2 kwietnia 2013 02:20 , Blogger Alicja pisze...

własnie musze sobie kupic jakies czarne spzilki ;) wygodne sa?

 
2 kwietnia 2013 03:35 , Blogger exality pisze...

ale jestes chudziutka! i gratuluje!

 
2 kwietnia 2013 03:44 , Blogger czescdomii pisze...

Ale super wyglądasz!!! :o Jedyne co mi nie pasuje to kolor torebki ale jak kto woli. :D Z chęcią buty , spódniczke i bluzke bym przygarnela ! ;D

 
2 kwietnia 2013 04:39 , Blogger A. pisze...

swietny set:) jaa chciałabym mieć nogi takie jak Twoje;)

 
2 kwietnia 2013 04:47 , Blogger vintagelilabelle pisze...

ładnie :))

http://vintagelilabelle.blogspot.com/

 
2 kwietnia 2013 05:22 , Blogger MISTEJK. pisze...

świetna stylizacja :)
buty piękne :)

 
4 kwietnia 2013 07:02 , Blogger Unknown pisze...

Przepięknie wyglądasz, a w butach to się zakochałam :D

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna