środa, 13 listopada 2013

FASHION: lookbook #24


Kiedyś futra, najlepiej naturalne - dziś jest to wręcz zabronione. Futra zastąpiły kożuchy - te tym razem sztuczne.
Możemy je nosić już we wszystkich możliwych kolorach. Szukając inspiracji na wybiegach naszą uwagę zwraca Fendi, która pokazuje kożuszki w brązach oraz Isabel Marant, która nieco odważniej postawiła na dżins i grafit. 
Ja obecnie stawiam na tradycyjną i uniwersalną czerń. Dzięki temu na pewno zobaczycie ją jeszcze w niejednym poście. Nie znaczy to jednak, że nie ujrzycie mnie w bardziej intensywnych kolorach. Niedawno w mojej szafie zamieszkała panterka, a to nieostatni z futrzanych lokatorów...

Kożuszek jako główny element stylizacji połączony został ze spódniczką ze skórzanymi wstawkami oraz bluzą. Dodałam także neonowe dodatki. W ten sposób stworzyłam casualowy, pozornie nonszalancki look.


fot.: Anna Wierzbicka

jacket - NEW YORKER | skirt - HOUSE | blouse, necklace - SINSAY | shoes- MERG | handbag - BERSHKA




Etykiety:

Komentarze (11):

13 listopada 2013 11:56 , Blogger Sylwia Koladyńska pisze...

Świetnie wyglądasz!

 
13 listopada 2013 12:47 , Blogger ChocolateFashionCoffee pisze...

such an amazing look, dear! I just found you via Lookbook, wanna follow each other? :)



Saci
ChocolateFashionCoffee
ChocolateFashionCoffee Facebook Page

 
13 listopada 2013 12:52 , Blogger Daria pisze...

Ślicznie wyglądasz, idealnie trafiłaś w mój gust :) mam takie same futerko ;)

Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

www.daariaaa.com

 
14 listopada 2013 00:12 , Blogger Live-Style20 pisze...

świetnie!! :-))

 
14 listopada 2013 00:34 , Blogger angelika eM pisze...

genialna całość !

 
14 listopada 2013 04:27 , Blogger Katsuumi pisze...

Oszzzz ty jak fajnie wyglądasz! Jeden z Twoich najlepszych zestawów ostatnio ;) Buziaki, zapraszam :)

 
14 listopada 2013 05:29 , Blogger Bright like sun pisze...

Zestaw wygląda ciekawie, a Ty masz świetne nogi w tej spódniczce ! :)

 
14 listopada 2013 06:56 , Blogger daniaa90.blog pisze...

świetny look ! :)

 
14 listopada 2013 11:02 , Blogger Unknown pisze...

Zabójcze spojrzenie. : ))
kierunkowy48.blogspot.com

 
15 listopada 2013 09:13 , Blogger misskitin pisze...

Świetny zestaw ! Fantastyczne futerko !
Dziękuje za odwiedziny :-)
Z przyjemością obserwuje :-) Jeśli Ci się u mnie podoba zaobserwuj...będzie mi bardzo miło

Pozdrawiam :-)

Magda

http://misskitin.blogspot.com

 
15 listopada 2013 12:20 , Blogger Act like a real lady pisze...

super buty :) bardzo mi się podoba

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna