czwartek, 21 listopada 2013

FASHION: lookbook #27


Mojej miłości do sukienek ciąg dalszy.
W obecnych czasach, jak wiecie, można nabyć daną rzecz w różnych wydaniach. Dla tego nikogo nie dziwią już nawet dresy zestawione z marynarką i szpilkami.
Ostatnio pokazałam wersję elegancką sukienki, tym razem nieco inaczej, bardziej sportowo. Moją sukienkę można zaliczyć bardziej do kategorii bluz, ale przez swoją długośc pozostaje ona jednak nadal sukienką.
Czarną sukienkę,która w mojej stylizacji stanowi bazę, urozmaiciłam neonowymi kolorami, które jak wiecie kocham od dawna. Aby całośc utrzymać w eleganckiej wersji dodałam szpilki, także w konkretnym kolorze neonowego różu.

Sukienka pochodzi ze sklepu Modna-ona. Polecam gorąco asortyment sklepu. Jest mnóśtwo wszystkiego. Na pewno każdy znajdzie cośdla siebie, zgodnego z obowiązującymi trendami. A co najważniejsze dla mnie, mają mnóśtwo SUKIENEK!



Trzymajcie się!












heels - CENTRO | jacket - NN | dress - MODNA-ONA | handbag - ALLEGRO

Etykiety:

Komentarze (15):

21 listopada 2013 11:33 , Blogger misskitin pisze...

Genialnie ! Świetne kolory ! Bardzo podobają mi się szpilki i torebka !

Pozdrawiam :-)

Magda

http://misskitin.blogspot.com/

 
21 listopada 2013 12:11 , Blogger PlANTOFELEK pisze...

Podoba mi się to jak zestawiłaś sukienkę! Bardzo oryginalnie:)

 
21 listopada 2013 12:36 , Blogger ANRU.pl pisze...

świetne zestawienie kolorów :)

 
22 listopada 2013 04:02 , Blogger asistylee pisze...

Jak zawsze wspaniała stylizacja ;) kolor kurteczki powalający :) pozdrawiam :*

 
22 listopada 2013 04:03 , Blogger Olimpia pisze...

ale fajnie:)

 
22 listopada 2013 06:46 , Blogger Wiolka-blog pisze...

swietna kurtka :)

 
22 listopada 2013 07:25 , Blogger Magda pisze...

Perfekcyjne zestawienie kolorów! :D

 
22 listopada 2013 07:35 , Blogger szaroscgwiazd pisze...

jestem zachwycona kolorystyką, uwielbiam czerń z różowym akcentem! Prześlicznie wyglądasz w tej kurtce! ;)

 
22 listopada 2013 08:11 , Blogger Andzia ;D pisze...

świetnie <33 ciekawe kolory ^^

 
22 listopada 2013 09:01 , Blogger Live-Style20 pisze...

wyglądasz pięknie! ;-))

 
22 listopada 2013 13:09 , Blogger sylwetta pisze...

Super kurtka! Całość prezentuje się świetnie :)
Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
Sylwetta

 
22 listopada 2013 13:13 , Blogger Secret_style pisze...

Rozumiem Cię, bo sama uwielbiam spódnice i sukienki i w zimie nie chowam je na dno szafy, tylko noszą do krytych rajstop :) Szpilki są świetne, mierzyłam w Centro czarne i teraz jak patrzę na Twoje zdjęcia, to żałuję, że ich nie kupiłam :/ Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

 
23 listopada 2013 00:34 , Blogger Unknown pisze...

prześliczne masz oczy ;)

 
24 listopada 2013 01:24 , Blogger Sohbetci pisze...

denizli sohbet
gabiletr sohbet
mynet chat sohbet
Sohbetci
sohbet yap
almanya sohbet
diyarbakir sohbet
lez cinsel sohbet
adana sohbet
olgun cinsel sohbet
bol sohbet
cinsel mynet sohbet
cinsel sohbet sitesi
evli bayan sohbet
travesti chat sohbet
evli chat sohbet
gay cinsel sohbet
gay kanallari travesti sohbet
gay ara sohbet gabile
omegle evli gabile sohbet
gazeteler oku
cinsel hikayeler oku

yes good admin blogs yeah pics baby lady ;) <3

 
27 lipca 2017 10:03 , Blogger Unknown pisze...


mobil sohbet


liseli chat

liseli sohbet


yetiskinler sohbet


yetiskin sohbet


gabile chat


gabile sohbet


sohbet odaları

sohbet siteleri



sohbet


sohbet


 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna