poniedziałek, 13 stycznia 2014

FEELINGS: Motivators/ Top 10!




1.
"Nie szukaj ograniczeń w możliwościach, lecz możliwości w ograniczeniach"

2. "Przyszłość należy do tych, którzy spełniają swoje marzenia"

3. "Bo nawet gwiazdy muszą wybuchnąć,żeby mogły świecić, a motyle cierpią będąc gąsienicami, żeby mogły być motylami- mniej wiarę"

4. "Chęć zrobienie czegoś jest wystarczającym powodem, aby to zrobić"

5. "Nie bój się porażki, bój się, że nie spróbujesz"

6. "Życie daje tyle, ile ma się odwagę z niego wziąć"

7. "Ten kto myśli, że może i potrafi- może i potrafi. Ten kto myśli, że nie może i nie potrafi- nie może i nie potrafi. To bezwzględne, bezdyskusyjne prawo"

8. "Ten głos w Twojej głowie, który mówi, że nie dasz rady- kłamie"

9. "Kiedy chcesz osiągnąć sukces, tak bardzo jak pragniesz oddychać, wtedy będziesz na dobrej drodze do sukcesu"

10. "Marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia"



Mam nadzieję, że spodobały się Wam moje motywujące do działania złote myśli. Jeśli podoba Wam się taki rodzaj postów-będą częściej!
Jak macie jakieś swoje motta życiowe piszcie w komentarzach, chętnie poczytam!

Etykiety:

Komentarze (3):

13 stycznia 2014 14:46 , Blogger Katsuumi pisze...

Zdecydowanie się spodobały ! :* kilka już wędruje do zbioru moich "mott" :D

 
14 stycznia 2014 01:04 , Blogger madziiulka pisze...

rewelacyjne motta:) Ja mam jedno: niczego nie żałuj bo każdy błąd nauczył Cię życia! takie o moje motto:)


Zapraszam do siebie na nowy post i rozdanie, w którym można zgarnąć śliczną bransoletkę hand made!:)
http://glammadz.blogspot.com/2014/01/zielono-mi.html

 
15 stycznia 2014 12:50 , Blogger Eve pisze...

bardzo fajne ;)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna