piątek, 10 stycznia 2014

FASHION: lookbook #46



Pierzasto-futrzastą spódnicę pokochałam od razu. Idealny kolor, krój, dopasowanie no ten jej designerski wygląd- nie da się jej nie uwielbiać. 

Stanęłam też w końcu na wysokości zadania i udało mi się stworzyć zestaw z rajstopami z kolorze ecre- co wcale nie należy do najprostszych rzeczy. Cały swój bladziutki zestaw dla ożywienia "ubrałam" w granatową kurtkę z misiowym kapturzyskiem.



Dzięki połączeniu jasnych z granatem całość zyskała na wartości i nie stała się tanim kiczem. Mam nadzieję, że i Wy teraz odważycie się na jasne rajstopki!



shoes- TALLY WEIJL | skirt- H&M | sweater- SH | tights- FIORE

Etykiety:

Komentarze (10):

10 stycznia 2014 15:09 , Blogger Unknown pisze...

Bardzo fajny zestaw! Świetnie, że odważyłaś się na taki jasny zestaw. Kurtka świetnie przełamuje całość. Ja jednak wybrałabym cięższe buty. :)
Obserwuję i pozdrawiam serdecznie! ;)

 
11 stycznia 2014 00:59 , Blogger Rozalia Fashion pisze...

spódnica boska:)
http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/lovely-skirt.html

 
11 stycznia 2014 00:59 , Blogger I am Lika pisze...

Genialna kurtka i sweterek! Rajstopy też śliczne :)
Ostatnie zdjęcie wymiata! Idealnie!

 
11 stycznia 2014 02:05 , Anonymous Anonimowy pisze...

Pięknie wyglądasz. Ciekawy zestaw

 
11 stycznia 2014 02:17 , Blogger Katsuumi pisze...

Nie jestem jedynie przekonana co do rajstop, ale tak to bardzo ładnie wyglądasz; *

 
11 stycznia 2014 02:28 , Blogger Sispolitan pisze...

bardzo fajnie <3

 
11 stycznia 2014 03:06 , Blogger pperoni pisze...

śliczna jesteś!!
mega kurteczka <3

 
11 stycznia 2014 03:29 , Blogger Unknown pisze...

Świetnie wygladasz!

Gdzie kupiłaś kurtkę?

 
11 stycznia 2014 09:01 , Blogger madziiulka pisze...

podoba mi się połączenie tej spódnicy z tymi rajstopami! strzał w dziesiątkę!

Zapraszam do siebie na nowy post i rozdanie w którym można wygrać bransoletkę hand made:)
http://glammadz.blogspot.com/2014/01/szaro-oka.html

 
12 stycznia 2014 01:17 , Blogger Unknown pisze...

sliczne te rajstopki:D

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna