czwartek, 2 stycznia 2014

OTHER: Podsumowanie 2013!


Podsumowanie 2013 roku to zbiór wszystkiego co dla mnie najlepsze w ubiegłym roku. Zapraszam do zapoznania się z najlepszą 7 dla mnie!


1. Moje osiągnięcia w minionym roku

Zostałam twarzą kampanii jesiennej Parku Handlowego Matarnia w Gdańsku
Billboardy możecie jeszcze do wiosny podziwiać w Gdańsku, a wpis na ten temat na blogu (LINK)
Zostałam ambasadorką sklepu Signity




2. Brałam udział w takich eventach jak:
- Łódzki Fashion Week (edycja wiosenna)- LINK 1, LINK 2
- Warsaw Fashion Weekend (edycja wiosenna)- LINK
- Warsztaty "Blog in style" we Wrocławiu- LINK 1, LINK 2


Wszystkie imprezy były świetne. Każda inna i wyjątkowa na swój sposób. Na pewno w tym roku zechcę to powtórzyć, a nawet będę chciała zobaczyć i nauczyć się więcej. W skrócie w 2014 chcę WIĘCEJ, BARDZIEJ, MOCNIEJ!

3. Mój najlepszy zakup roku
W końcu nazbierałam na jakże potrzebną mi w moim biznesie lustrzankę. Mój Nikon D3000 to świetny zakup i nieustannie pomaga mi w rozwijaniu mojej pasji. Nareszcie moje zdjęcia są takie jak trzeba. Wiem, że muszę je ciągle udoskonalać, przede wszystkim pod względem obróbki, ale najważniejsze to mieć dobry sprzęt!

4. Najlepsza książka 
Zdecydowanie "Blog"- Tomka Tomczyka. Choć nie najchętniej czytam jakiekolwiek książki, ta zdecydowanie musiała trafić w moje posiadanie. Czytam ją w każdej wolnej chwili i cały czas, gdy czegoś potrzebuję, do niej wracam. Zdecydowanie POLECAM!



5. Najlepsze odkrycie modowe 2013 roku
Moim numerem jeden jak chodzi o modę to zdecydowanie KOZAKI ZA KOLANO. Znalazły one mnóstwo zwolenników jak i przeciwników, ale dla mnie to totalny hit. Ja w swoich śmigam codziennie.



6. Dwa lata MISHMASHWARDROBE
Swojego bloga prowadzę już 2 lata. Mimo lepszych i gorszych chwil ciągle mam mnóstwo nowych pomysłów i ciągle chcę mojego bloga udoskonalać. A teraz w nowym roku, to jak nigdy, energii co nie miara we mnie. Mam nadzieję, że efekty sami dostrzeżecie w niedługim czasie i oby Wam się podobało.

7. Nowy wygląd bloga

Po dwóch latach, zdecydowałam się też na profesjonalny wygląd mojego bloga. Doszłam do wniosku, że skoro moje podejście do bloga jest coraz poważniejsze, to też i tak musi on wyglądać. Ze zmian jestem przeogromnie zadowolona. Myślę, że dla Was taka zmiana także na duży plus. Przejrzystość jest bardzo ważna!


PODSUMOWANIE OGÓLNE

Przeglądając na blogu posty z całego roku, przed stworzeniem tego postu, uświadomiłam sobie dopiero, jak dużo rzeczy można zrobić w ciągu roku, ile można dokonać i zmienić. Jeśli tylko mamy na tyle w sobie siły i motywacji każde, w miarę realne, noworoczne postanowienie jest do zrealizowania!
Także, ja się biorę do roboty i za Was trzymam kciuki, aby podsumowując 2014 znalazło się to co teraz mamy gdzieś zapisane tylko na kartce czy w głowie. Życzę silnej woli i do dzieła. 2014 JEST NASZ!!!


Etykiety:

Komentarze (2):

3 stycznia 2014 00:49 , Anonymous SkandiChic pisze...

Gratuluję sukcesów i życzę równie dobrego 2014 roku :)

 
3 stycznia 2014 02:28 , Blogger made-vogue pisze...

kozaki są piękne !:)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna