poniedziałek, 24 lutego 2014

FASHION: lookbook #63


Już tyle razy Wam pisałam, że tak bardzo podoba mi się trend cekinowy, że nie chciałabym się powtarzać, ale chyba nie sposób tego nie zrobić. Sukienka jest piękna, nie tylko ze względu na swój jakże cudny kobaltowy kolor, ale także ze względu na właśnie cekinowe naszycia. Materiał jest lekki, dzięki czemu można wiele pokombinować, 'porobić' po swojemu.
Do kobaltowej sukienki dobrałam także cekinową torebkę, ale to dlatego, że posiada ona złoty łańcuszek, który idealnie komponuje się z wcześniej dobranymi szpilkami ze złotymi obcasami.
Trzeba było przełamać trochę standardy, stąd też tutaj bardziej w rockowym stylu czarna ramoneska, także zdobiona złotem i lekki błękitny kapelusz, w sumie nie pasujący do niczego, ale jednak nadał się.
Dzięki takiemu, a nie innemu zestawienie, możecie śmiało wyskoczyć w tkaim zestawie do kina, do teatru, ale nawet i na spacer z ukochanym! Ciekawa jestem, czy podzielacie moje zdanie?




jacket- XMODA | dress- SH | belt- MADE MY MUM | hat- RESERVED | heels- CENTRO

Etykiety:

Komentarze (12):

24 lutego 2014 05:18 , Blogger CONFASSION pisze...

Do twarzy Ci w niebieskim! :)

 
24 lutego 2014 05:30 , Blogger Unknown pisze...

piękna sukienka świetny pomysł z paskiem:)

 
24 lutego 2014 09:18 , Blogger Unknown pisze...

Pięknie wyglądasz! Kolor sukienki jest magiczny - świetnie wszystko dobrałaś :))

 
24 lutego 2014 09:34 , Blogger MariaTamara pisze...

Śliczny zestaw, bardzo lubię ten kolor:)

 
24 lutego 2014 10:14 , Blogger BO4GO pisze...

Tez jestem zakochana w cekinach :)
Kiecka mega :)

 
24 lutego 2014 10:48 , Blogger asistylee pisze...

Świetnie połączenie a na dodatek sukienka z sh!! rewelacja ;) Tym bardziej skradła moje serce :) Wybieram się do sh juz pewno z miesiąc i nadal coś, coś! po twoim poście jutro chyba muszę nadrobić ten czas :) pozdrawiam :*

 
24 lutego 2014 11:19 , Blogger Unknown pisze...

Hey beauty you have a really nice blog :) would you like if we follow each other on blog? let me know what do you think ? Regards from Bosnia ♥
http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

 
24 lutego 2014 11:53 , Blogger Worldfashionstyleeve.pl pisze...

Jak dla mnie rewelacja... kobaltowa sukienka jest przepiękna i do tego z sh mega!!! :)

 
24 lutego 2014 15:34 , Blogger Magda pisze...

Świetna sukienka! :D

 
25 lutego 2014 09:44 , Blogger BERRIES pisze...

Piękna sukienka! I ten koloooor ♥♥

 
25 lutego 2014 14:47 , Blogger Różowa Szminka pisze...

Moim zdaniem sukienka sprawdzi się wszędzie

 
26 lutego 2014 05:58 , Anonymous Anonimowy pisze...

Najbardziej podoba mi się bokeh robiony w paincie. Full profeska :D

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna