niedziela, 20 kwietnia 2014

FASHION: lookbook #87


U mnie powiało trochę latem. Stylizacja na bardzo ciepły dzień - to fakt, ale jest też stworzona z myślą o świątecznym okresie. Wczoraj dodałam 3 zestawy, w których proponowałam Wam co można założyć na święta. Dziś chciałam propozycję świątecznej stylizacji pokazać Wam na sobie.

Do asymetrycznej sukienki w etnicznym wzorze (oczywiście w niebieskim kolorze, który jak pisałam od niedawna jest moim faworytem) dopasowałam żakiet o kroju płaszcza. Wg mnie świetnie współgra on z sukienką zarówno pod względem kolorystycznym jak i długości. Czarne szpilki i czarna kopertówka idealnie dopełniają całość i tworzą look bardziej oficjalnym.




jacket - SH | dress - RESERVED | bag - MY MUM | heels - CENTRO | watch - DOMODI

Etykiety:

Komentarze (7):

20 kwietnia 2014 10:46 , Blogger Okiem Pozytywnej28 pisze...

fajna sukienka ;) zauroczyły mnie buciki ;)

 
20 kwietnia 2014 11:54 , Blogger ZielynskaUpcycling pisze...

Marynarka jest fenomenalna! Sukienka idealnie kojarzy się ze świątecznymi wzorkami na pisankach! Wyglądasz mega!

Zapraszam na nowy post do mnie: http://alanja.blogspot.com/2014/04/20042014.html

 
21 kwietnia 2014 01:41 , Blogger Zoya pisze...

pięknie wyglądasz! super sukienka!:*)

 
21 kwietnia 2014 02:01 , Blogger Unknown pisze...

sukienka jest boska :) poklikasz ? http://doorissbloog.blogspot.com/2014/04/sheinside-wish-list.html

 
21 kwietnia 2014 02:11 , Blogger Secret garden pisze...

fajnie wyglądasz, sukieneczka jest przyjemna i świetne szpileczki :)

 
21 kwietnia 2014 03:38 , Blogger Katsuumi pisze...

Stylowo i naprawdę pięknie :)

 
21 kwietnia 2014 04:02 , Blogger Patrycjas style pisze...

supper <3

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna