czwartek, 3 kwietnia 2014

FASHION: lookbook #80

 
Mam na sobie swoją ukochaną sukienkę. Uwielbiam pepitkę. Ale uwielbiam też złoto i srebro i jakże obecne w teraźniejszych trendach metaliczne dodatki. Ja swoją metaliczną torebkę upolowałam jeszcze na zimowych wyprzedażach za całe chyba 12 zł, o ile jeszcze dobrze pamiętam. Teraz za tą torebkę bym dała pewnie ze stówkę, więc jestem bardzo zadowolona, że trafiła ona we właściwe posiadanie - tj. właśnie moich rąk. Metaliczne srebrne cudeńko, jest też niewątpliwie, jednym z moich ulubionych damskich "gadżetów". Teraz jeszcze czaje się na szpileczki w takim samym kolorze (ach ta miłość do butów, nigdy mi nie przejdzie).
Zatem do miłego. Na Was czekają już tylko zdjęcia!



jacket - TKMAXX | dress - STRADIVARIUS | shoes - CENTRO | handbag - TALLY WEIJL | sunglasses - RESERVED

Etykiety:

Komentarze (23):

3 kwietnia 2014 19:14 , Blogger MyOwnLifeStyle pisze...

super buty I sukienka :))

www.darannaa.blogspot.com

 
4 kwietnia 2014 01:03 , Blogger Blogerka Anka pisze...

sukienka jest świetna, ale w sumie całość prezentuje się genialnie!

 
4 kwietnia 2014 01:06 , Blogger Live-Style20 pisze...

piękna sukienka!!

 
4 kwietnia 2014 02:00 , Anonymous Claudie pisze...

Cudowna sukienka !

 
4 kwietnia 2014 02:37 , Blogger Unknown pisze...

Świetna sukienka. Bardzo inspirujące połączenie jej z metaliczną kurtką. :)

 
4 kwietnia 2014 02:49 , Blogger madziiulka pisze...

rewelacyjny zestaw! śliczna sukienka!:)


pozdrawiam
http://glammadz.blogspot.com/

 
4 kwietnia 2014 02:59 , Blogger Ediksa pisze...

ciekawy post ;)

 
4 kwietnia 2014 03:56 , Blogger PlANTOFELEK pisze...

Uwielbiam Cię w tym zestawie! Buty marzenie:)
Swoją drogą też pokochałam błysk złota i srebra a najbardziej holograficzne dodatki:)

 
4 kwietnia 2014 04:48 , Blogger Neelisaa pisze...

Nie dziwię się, że ukochana, bo piękna jest ;)

 
4 kwietnia 2014 05:34 , Blogger Cammy pisze...

buty genialne!

 
4 kwietnia 2014 06:47 , Blogger Ubrana nie przebrana pisze...

Każda z tych rzeczy wygląda na ciekawą, ale zestawione razem zaciekle walczą o uwagę. Nie wiem na czym się skupić. Złotym, srebrnym, łańcuchach, pepitce... Torebka kupiona za taką cenę to fajny łup, fajna jest też kurtka, ale ja połączyłabym te rzeczy z jakimiś bazowymi, żeby je podkreślić :) pozdrawiam!

 
4 kwietnia 2014 07:03 , Blogger Mode Moi Sell pisze...

super wyglądasz :)
pozdrawiam :)

 
4 kwietnia 2014 07:04 , Blogger Eveline pisze...

genialnie wyglądasz;))
mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki? http://woman-with-class.blogspot.com/2014/03/must-have-sheinside.html
będę bardzo wdzięczna !:)

 
4 kwietnia 2014 07:15 , Blogger merry pisze...

mega ! lubie takie połączenia kolorystyczne :)))!

 
4 kwietnia 2014 07:18 , Blogger Wiolka-blog pisze...

super torebka :)

 
4 kwietnia 2014 09:40 , Blogger Katsuumi pisze...

Sukienka jest przepiękna, wcale nie dziwi fakt, ze tak ją kochasz :-)

 
4 kwietnia 2014 09:55 , Blogger szaroscgwiazd pisze...

piękna jest ta sukienka! I buty genialne! ;) Całość bardzo mi się podoba! ;)

 
4 kwietnia 2014 11:58 , Blogger Unknown pisze...

Przepiękne botki! :)

 
4 kwietnia 2014 14:17 , Blogger Secret garden pisze...

bardzo fajny zestaw, podoba mi się :)

 
4 kwietnia 2014 14:44 , Blogger mish-mash-wardrobe pisze...

co kto lubi :) ja akurat lubię mieszać style i najlepiej czuję się właśnie w takim wydaniu ;)

 
4 kwietnia 2014 15:52 , Blogger Zoya pisze...

jej te buty są cudoooowne!!!!

 
5 kwietnia 2014 00:46 , Blogger Eva pisze...

O rany! Pepitki nie trawię (trauma z dzieciństwa) ale sukienka świetna! ciekawe połączenie :)

 
5 kwietnia 2014 07:01 , Blogger Unknown pisze...

sukienka bardzo ładna;)
pozdrawiam:*

zapraszam: http://jellybeanblack.blogspot.com/

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna