sobota, 29 marca 2014

FASHION: lookbook #77


Tym razem coś nietypowego i wyjątkowego. A to dlatego, że to pewnie nie codzienny widok dla Was ja w spodniach, jeszcze na dodatek w tak luźnych spodniach. Wybrałam taki zestaw, ponieważ szykował się cały dzień chodzenia. Stąd też płaskie buty. Do luźnych spodni wybrałam obcisłą koszulkę, aby kobiece kształty nie zostały całkowicie zatracone. Do luźnych spodni i obcisłej góry dobrałam futerko w tym samym motywie co spodnie. Z jednej strony odzież wierzchnia jest dopełnieniem i wykończeniem całości zestawu, ale z drugiej strony nie jest to tylko zwykłe dopasowanie pod względem wzoru. Futerko także dodaje nutki pikanterii podstawie zestawu. Całość więc zyskuje bardziej casualowego wyglądu, nie jest już zupełnie luźno i "ulicznie".


pants - NN | blouse - SH | fur - SH | shoes - MERG | handbag - CENTRO | sunglasses - RESERVED

Etykiety:

Komentarze (9):

29 marca 2014 16:54 , Blogger Lilly Marlenne pisze...

spodnie mi się bardzo podobają :)! lubię takie modele!
i też zawsze dobieram do nich bardziej dopasowaną górę ;)

 
30 marca 2014 00:59 , Blogger ashplumplum pisze...

ślicznie <3

 
30 marca 2014 01:16 , Blogger Unknown pisze...

jaki zawsze świetnie:) super zdjęcia:) bardzo podobają mi się spodnie:)

 
30 marca 2014 04:17 , Blogger Neelisaa pisze...

świetny zestaw :)

 
30 marca 2014 06:25 , Anonymous Anonimowy pisze...

Super:) A spodnie naprawdę sliczne chyba sobie takie kupie ;p

 
30 marca 2014 10:48 , Anonymous Simplicity is the Key pisze...

Świetne futerko, pięknie w nim wyglądasz:) Pozdrawiam:)

 
31 marca 2014 04:15 , Blogger CONFASSION pisze...

wild child ;)

 
31 marca 2014 06:28 , Blogger PlANTOFELEK pisze...

Jak dla mnie zestaw idealny, chętnie bym w takim śmigała;)

 
31 marca 2014 23:01 , Blogger Holdtogether pisze...

Wygodnie i elegancko ! Idealnie :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna