piątek, 25 kwietnia 2014

OTHER: Michael Kors - Fashion designs with watches


Dziś przygotowałam dla Was propozycje 3 zestawów z zegarkami Michaela Korsa. Zegarek każdy z osobna jest niczym z bajki i o każdym z nich można napisać osobne opowiadanie - jakie to one piękne, oryginalne i oczywiście bajeczne! Mam nadzieję, że kiedyś jeden z nich chociaż znajdzie się na moim ręku (takie tam mam marzenie).


Zestaw nr 1: Po pierwsze jest bardzo dziewczęcy. Moim zdaniem pastelowy róż ze złotym to duet idealny. Nic dodać nic ująć!


 
Zestaw nr 2: W zasadzie kolejny mój faworyt kolorystyczny. Może przez to piękne słońce, tak ostatnio pokochałam jasne kolorki. Biel plus beż, z białym zegarkiem Michaela Korsa w roli głównej i białymi sandałkami to klasyka nie do przebicia! Chyba zresztą ten zestaw właśnie to mój faworyt.


Zestaw nr 3: Zdecydowanie dla tych, co nie lubią pozostawać w cieniu i gasnąć, a chcą błyszczeć niczym gwiazdy, ale nie błyszczącą tkaniną a kolorami. Dla wszystkim tych, co lubią elegancję połączoną z odrobiną pazura. Tym zestawem zdecydowanie możecie pokazać swoją wyrazistość, a i zegarek Michaela Korsa pasuje!

Etykiety:

Komentarze (3):

26 kwietnia 2014 01:35 , Blogger Katsuumi pisze...

Ten w różu najpiękniejszy. Ah ten Kors! :)

 
26 kwietnia 2014 09:09 , Blogger Wiolka-blog pisze...

Pastelowa sukienka sliczna! :)

Wiolka-blog KLIK

 
27 kwietnia 2014 04:26 , Blogger Sassi pisze...

I want a michael kors so badly!
X

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna