niedziela, 18 maja 2014

FASHIONSHOWS: MMC / Fashion Week Poland autumn/winter 2014/2015


Pokaz, na którym już niestety nie mogłam być. Ale też nie mogłam go nie zobaczyć (jak dobrze, że teraz w internecie to jest wszystko!). Musiałam też z Wami, chociaż tymi wirtualnymi wrażeniami się podzielić.

Po pierwsze pokaz świetny przede wszystkim pod względem spójności. Kolekcja jest bardzo przemyślana a kolory są idealne moim zdaniem na jesień - są brązy sięgające aż po złoto, wszelakie odcienie niebieskiego, a także niezawodna czerń i biel. 
Świetnie, że w tym sezonie projektanci poza czernią na jesień i zimę, bardzo częśto stawiają też na biel - zdecydowanie popieram! 

Genialne są też buty użyte do prezentacji kolekcji. Metaliczny połysk na ubraniach i butach to to co lubię. MMC gwarantuję, że moda nie będzie byle jaka i nie będziemy się nudzić i umierać w "szarościach" - Ja to kupuję, W CAŁOŚCI!












Źródło: Elle.pl

Etykiety:

Komentarze (4):

19 maja 2014 00:08 , Blogger Life by MARCELKA pisze...

ciekawa kolekcja :)
\pozdrawiam serdecznie
Marcelka Fashion

:)

 
19 maja 2014 03:17 , Blogger Rasz pisze...

genialna kolekcja !!!!

 
19 maja 2014 05:29 , Blogger Monic Dzej pisze...

Mi tez sie podoba;)

 
28 sierpnia 2017 23:04 , Anonymous jadegown pisze...

big busted bridesmaid dresses australia
more and more pls view http://www.jadegown.com.au/.

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna