niedziela, 20 lipca 2014

FASHION: lookbook #124


Sukienkę "oczastą" na pewno mieliście okazję oglądać już nie raz. Zresztą i ja już ją pokazywałam, ale tylko na facebooku i instagramie. Teraz nadszedł w końcu czas na post i większą dawkę zdjęć! Tą oto sukienkę chciałam Wam pokazać, że można nosić na sportowo, dlatego też wybrałam do niej adidasy i kopertówkę pod kolor "najki". W ten sposób otrzymałam typowo casualowy look.
A czy Wy lubicie, jak ja, połączenia sukienek i sportowych butów?




dress - ROMWE | shoes - NIKE | bag - BERSHKA

Etykiety:

Komentarze (21):

20 lipca 2014 11:53 , Blogger Unknown pisze...

Generalnie jestem na tak, choć sukienkę do butów trzeba dobrać umiejętnie, bo czasami wygląda to tak, jakbyśmy założyli te buty, bo nie mamy innych w szafie ;)

 
20 lipca 2014 11:59 , Blogger Secret garden pisze...

Świetnie wyglądasz i bardzo mi się podoba połączenie sportowych butów z sukienką ;)

 
20 lipca 2014 12:30 , Blogger justynapolska pisze...

super!

ps. a u mnie? SILVER SNAKE na blogu:)

 
20 lipca 2014 12:35 , Blogger Katsuumi pisze...

Pewnie, że lubię takie połaczenia :) wyglądasz super ;)

 
20 lipca 2014 12:44 , Blogger Usagi pisze...

Genialny motyw;p "Czy te oczy mogą kłamać.."
Sama czasem zakładam sportowe buty do spódniczek.

 
20 lipca 2014 13:16 , Blogger Jadwiga Lis pisze...

również podoba mi się połączenei sukienki ze sportowymi butami:)

pozdrawiam,

www.vixenfashion.pl

 
21 lipca 2014 01:07 , Blogger Unknown pisze...

Tak, miałam okazje zobaczyć tą sukienkę na kilku innych blogach, jednak tak jak ty ją przedstawiłaś podoba mi się bardzo. Dobrze w takiej wyglądasz i wszystko inne dobrałaś idealnie:)
Zapraszam do nas, zapraszam do obserwacji, może coś u nas przyciągnie Twoją uwagę i znajdziesz coś dla siebie
http://wearefashionkilla.blogspot.com/
Pozdrawiam, Paulina:)

 
21 lipca 2014 01:19 , Anonymous secretoutlet.pl pisze...

świetny look!

 
21 lipca 2014 02:37 , Anonymous Anonimowy pisze...

Świetne buty i super zdjęcia!
www.magfshion.pl

 
21 lipca 2014 04:00 , Blogger Polish Potato pisze...

Oh bardzo ciekawy look. Ja też bardzo chętnie sportowe buty do sukienek/tunik ubieram. Tylo że ja jednak ubieram chucksy bo jeszcze nie do końca zaprzyjaźniłam się z nike jak na twoich zdjęciach! Ale Stylizacja jak najbardziej :)
Wpada w oko !

http://polish-potato.blogspot.com

 
21 lipca 2014 04:30 , Blogger PlANTOFELEK pisze...

Ja też bardzo lubię takie nieoczywiste połączenia:) Często do sukienek dobieram właśnie trampki albo najeczki zamiast szpilek;) Wyglądasz super!! Uściski*

 
21 lipca 2014 05:13 , Blogger angelika eM pisze...

ta sukienka na Tobie wygląda rewelacyjnie <3

 
21 lipca 2014 09:34 , Blogger Nippi pisze...

bardzo podobają mi się buciki ;)

 
21 lipca 2014 10:50 , Blogger A. pisze...

jaka fajna sukienka:)

 
21 lipca 2014 11:22 , Blogger Little Black Girl pisze...

bardzo podoba mi się ten look! :)

 
21 lipca 2014 11:36 , Blogger daggistr pisze...

rewelacyjnie wyglądasz w tej kiecce <3 ja zresztą sama uwielbiam sukienki o linii A <3

 
21 lipca 2014 14:18 , Blogger myinsomniaa pisze...

świetne są te nike !

 
21 lipca 2014 15:30 , Blogger Unknown pisze...

super to wyglada :d a ta sukienka bardzo mi się podoba<3 no i w kopertówce się zakochałam po prostu.
Ja lubię nosić sportowe buty do sukienek, szczególnie latem, bo jest wygodniej po prostu ;p

 
29 lipca 2014 07:22 , Blogger zblogowani pisze...

Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2400 blogów z 22 kategorii.
Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

 
4 sierpnia 2014 12:04 , Blogger Sjordson pisze...

No tutaj to mam problem. Zestawienie odważne. Gdybyś miała sesję na tej polnej dróżce przy lesie to byłoby kiepsko, ale tutaj na tle niebieskiej barierki nad torami jest świetnie, pogodnie i z przymrużeniem oka czyli właśnie tak jak się powinno nosić kontrastowe rzeczy. Szczególnie dobrze to wygląda jak założysz wdzianko

 
4 sierpnia 2014 13:33 , Blogger Sjordson pisze...

Nosić Adidasy firmy Nike to już jest luksus do kwadratu :).

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna