wtorek, 19 sierpnia 2014

OTHER: My little list of dreams

1. New Notebook | 2. iPhone 5s | 3. Bike RETRO

Wakacje to dla większości młodych osób wolny czas. Większość z Was pewnie szuka sobie w tym czasie sezonowej pracy. Ja także należę do tego grona osób. W ciągu roku studiuję, a w wakacje staram się choć trochę dorobić, aby móc właśnie spełniać swoje małe i duże 'zachcianki'. Wiadomo jak to my kobietki, szybko raczej wydajemy pieniądze, wystarczy nawet krótka wizyta w galerii. Stąd też u mnie pomysł, aby stworzyć taką listę i mieć kilka większych celów spożytkowania wakacyjnej wypłaty. Jestem pewna, że wszystkiego od razu nie kupię, ponieważ ciężko znaleźć aż tak dobrze płatną pracę nad morzem, ale wiem też, że chociaż część tych marzeń spełnię na pewno! A reszta.. poczeka na swój czas, albo może ktoś zobaczy moją listę i mi coś przy jakiejś okazji sprezentuję.



4. ADIDAS ZX FLUX | 5. Bag PAULINA SCHAEDEL | 6. AIR MAX 90 | 7. ADIDAS TECH SUPER W | 8. Bag MANAMANA | 9. NIKE WMNS DUNK SKY HI | 10. Bag MICHAEL KORS

Etykiety:

Komentarze (12):

19 sierpnia 2014 07:58 , Blogger Maygooo pisze...

to bardzo fajny pomysl!

 
19 sierpnia 2014 08:26 , Blogger Asia pisze...

ja w tym roku niestety nie pracowałam, ale na przyszły rok chciałabym sobie znaleźć pracę, bo wydatków i zachcianek coraz więcej :)

 
19 sierpnia 2014 08:37 , Blogger perfectlyimerfect92 pisze...

Rowerek miejski to też moje marzenie ;) I świetne te Adidaski! Ja swoje dorobione pieniądze w większości poświęciłam na podróże, ale może i na małe zakupki później się wybiorę ;)

 
19 sierpnia 2014 13:15 , Blogger MERI WILD pisze...

Rower jest cudny <3

 
19 sierpnia 2014 13:35 , Blogger AnnaANTJE pisze...

Podpisuje się pod nią, zwłaszcza pierwszą jej częścią! :) Powodzenia w realizacji listy :)

 
20 sierpnia 2014 01:00 , Blogger Wiolka-blog pisze...

super pomysl!;)

Wiolka-blog KLIK

 
20 sierpnia 2014 02:47 , Blogger Katsuumi pisze...

Przypomnialas mi, ze mi rower ukradli... :(

 
20 sierpnia 2014 03:48 , Anonymous Anonimowy pisze...

Świetna lista. taki rower i mnie się marzy

 
20 sierpnia 2014 06:28 , Blogger Fashiondoll.pl pisze...

WSPANIAŁA LISTAAAA O TAK

Pozdrawiam:*
Ola

 
20 sierpnia 2014 07:55 , Blogger mish-mash-wardrobe pisze...

Ojej, współczuję! :(

 
21 sierpnia 2014 03:36 , Blogger Unknown pisze...

Cudny rower bardzo mi sie podoba ;)

 
22 sierpnia 2014 04:58 , Blogger Magda Meg fashion pisze...

Kilka dni temu zrealizowałam marzenie o rowerze. Długo siedział mi w głowie, ale wreszcie jest mój! Życzę powodzenia w realizacji planów.

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna