sobota, 20 września 2014

FASHION: lookbook #148


Po kilkudniowej przerwie spowodowanej moją regeneracją po skończonej pracy wracam! I to ze sporą dawką nowości, które powoli będę na dniach wprowadzała na bloga. Dziś jeszcze stylizacja, a reszta już niebawem. Wracam także do codziennego blogowania, mam nadzieję, że ta wiadomość ucieszy Was najbardziej! Praca sezonowa dobiegła końca, więc można regularnie robić zdjęcia i zasypywać Was sporą dawką inspiracji.

Co do wyglądu. Postawiłam na jesienne kolory. Zestaw nie do końca na chłodne dni, ale buty już typowo jesienne, stąd też ten dobór barw. Klimat nadchodzącej szarugi zdecydowanie już nas dopada (co widać na moich zdjęciach), jednak chciałam zaczerpnąć jeszcze resztki tego ciepłego słońca, stąd też wybrałam lekką sukienkę i przewiewny płaszczyk (który tak naprawdę jest koszulą).




dress - PEPCO | sukienka - PEPCO
shoes - NN | workery - SKLEP STACJONARNY
bag - CENTRO | torebka - CENTRO
long shirt - SH (H&M) | długa koszula - SH (H&M)

Etykiety:

Komentarze (8):

20 września 2014 06:15 , Blogger Sabina S. pisze...

Świetna, jesienna stylizacja :) torebka i buty mnie urzekły :)

 
20 września 2014 08:53 , Blogger Unknown pisze...

świetnie jest <3

 
20 września 2014 09:35 , Blogger Nippi pisze...

super wyglądasz ! prześliczny naszyjnik <33

 
20 września 2014 09:35 , Blogger Nippi pisze...

super wyglądasz ! prześliczny naszyjnik <33

 
20 września 2014 10:53 , Blogger Wiolka-blog pisze...

cudownie wygladasz!:)

Wiolka-blog KLIK

 
21 września 2014 07:29 , Blogger Lilly Marlenne pisze...

ha! to koszula ;)
a ja bym sobie rękę dała uciąć, że trencz ;)

w każdym razie - świetna!

 
21 września 2014 08:44 , Blogger Addeleworld pisze...

świetna ta sukienka :) piękny makijaż!

 
22 września 2014 09:16 , Blogger Rasz pisze...

uwielbiam prochowce <3

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna