wtorek, 2 września 2014

FASHION: lookbook #143


Co prawda rozpoczęcie roku było wczoraj. Co prawda szkołę skończyłam już rok temu i moje rozpoczęcie dopiero za miesiąc. Jednak mimo wszystko stylizacja bardzo nadająca się na tę uroczystość. Czarna spódniczka i biała bluzka z czarnym (nie białym) kołnierzykiem. Do tego wszystkiego białe trampki i różowe dodatki. I w ten sposób powstaje nam wcale nie taka nudna, nie drętwa, a mimo to typowo szkolna stylizacja. Na wszystko można znaleźć pomysł.




skirt - MOSQUITO | spódnica - MOSQUITO
shirt - SINSAY | koszulka - SINSAY
shoes - NN | trampki - NN
bag - SH (NEW LOOK) | torebka - SH (NEW LOOK)

Etykiety:

Komentarze (9):

2 września 2014 04:28 , Blogger PlANTOFELEK pisze...

Trampki do tej spódniczki wyglądają super!!

 
2 września 2014 04:39 , Blogger Baskuul pisze...

Bosko ! :*

 
2 września 2014 05:23 , Blogger Czarna pisze...

W takiej wersji bardzo mi się podobasz! ;)

 
2 września 2014 09:42 , Blogger Nippi pisze...

super jest ta s[spódniczka :)

 
2 września 2014 12:03 , Blogger Sabina S. pisze...

fantastyczna spódniczka :) ładny zestawik !

 
2 września 2014 13:45 , Blogger lamodalena pisze...

ta wersja jest super! :)

http://lamodalena.blogspot.com/

 
3 września 2014 04:50 , Anonymous Anonimowy pisze...

super zdjęcia. Świetna spódniczka

 
3 września 2014 07:02 , Blogger Aneetine pisze...

świetna spódniczka, przymierzałam taką ale nie leżała na mnie za dobrze ; ) zapraszam do mnie mojechwilee.blogspot.com

 
7 września 2014 03:34 , Blogger GINA LOVES CATS pisze...

wyglądasz świetnie

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna