środa, 10 września 2014

FASHION: lookbook #145


Wracam do Was po tygodniowym wyjeździe. Wypoczęta i gotowa (chyba) do powrotu do pracy, potem na studia. Niestety, ale najszybciej zawsze leci nam czas kiedy nie mamy nic do roboty i możemy trochę poleniuchować. Ostatecznie jednak wydaje nam się, że mimo tej sporej dawki wolnego czasu, nie zdążyliśmy nawet porządnie odpocząć, bo była to przecież zaledwie jedna mała chwila..

Pikowana bluza, która mam na sobie przyciągnęła mój wzrok nietuzinkowymi tłoczeniami. Dodatkowo piękna dodają jej złote zamki, które świetnie możemy zgrać z innymi złotymi dodatkami tej stylizacji. Do bluzy wybrałam boyfriendy. Aby nie powstała mi z tego połączenia sportowa stylizacja wybrałam sandałki na obcasie (korzystając z resztek słonecznej pogody).




boyfriend jeans - BUTIK | spodnie boyfriendy - BUTIK
blouse - KLIK | bluza - KLIK
heels - DEEZEE | szpilki - DEEZEE
bag - TALLY WEIJL | torebka - TALLY WEIJL
necklace - KLIK | naszyjnik - KLIK

Etykiety:

Komentarze (11):

10 września 2014 15:33 , Blogger Lilly Marlenne pisze...

ja też uwielbiam te tłoczenia!
gdybym taką bluzę gdzieś znalazła, to też zapewne bym ją kupiła ;)

 
11 września 2014 01:36 , Blogger Katsuumi pisze...

Uwielbiam takie boyfriend'y ;) swietny secik :)

 
11 września 2014 02:23 , Blogger Okiem Pozytywnej28 pisze...

Nieziemska stylizacja ;) Boska bluza, świetne spodnie i nieziemskie dodatki w postaci torebki, butów i naszyjnika ;) rewelacja ;)

 
11 września 2014 02:23 , Blogger Sabina S. pisze...

Cudowny zestaw! Bluza bardzo pasuje do tych jeansów i butów :)

 
11 września 2014 03:42 , Blogger Addeleworld pisze...

wszystko pięknie, bluza boska, ale niestety buty według mnie to katastrofa. a widzę, że sporo bloggerek je ma, ja nie mogę się do nich przekonać :<

 
11 września 2014 04:43 , Anonymous Anonimowy pisze...

Rewelacyjna torebka

 
11 września 2014 05:44 , Blogger AgataP pisze...

fantastyczna bluza i swietnie wyglada z podartymi jeansami!

 
11 września 2014 06:27 , Blogger angelika eM pisze...

masz świetne spodnie, genialnie wyglądasz <3

 
11 września 2014 07:13 , Blogger Sandicious pisze...

To zdecydowanie mój faworyt wśród Twoich stylizacji! Wyglądasz świetnie!:) A ja mam słabośc do pikowanych bluz i boyfriendów! Ja na szczęście studia skończyłam w czerwcu, ale i tak nie mogę znieś myśli,ze już zakończyłam edukację;p

 
11 września 2014 09:29 , Blogger lamodalena pisze...

świetne buty! fajna stylówka :)

http://lamodalena.blogspot.com/

 
22 września 2014 15:44 , Blogger Anna pisze...

Bardzo ale to bardzo podoba mi się ten look ! Boyfriendy są świetne !

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna