poniedziałek, 1 grudnia 2014

FIT - Ćwiczenia na mięśnie brzucha, które wykonuje


Co jakiś czas pytacie mnie jakie ćwiczenia wykonuję, z kim trenuję itp. Odpowiedź więc na te wszystkie pytanie znajdziecie w poniższym poście. Ćwiczenia pokazane poniżej na filmikach wykonuję średnio 3 razy w tygodniu. Ćwiczę wedle moich potrzeb i upodobań. Jak coś mi się już nudzi ćwiczę co innego i tak na zmianę. 
P.S. Efekty mojej metamorfozy pokaże wkrótce.


EWA CHODAKOWSKA - SKLAPEL

EWA CHODAKOWSKA - MODEL LOOK

MEL B - TRENING ABS

MEL B -TRENING BRZUCHA

Z Natalią Gacką jeszcze nie ćwiczyłam, ale sądząc po pokazywanych przez nią ćwiczeniach i po samy umięśnieniu Natalii, z pewnością nie zawiodę się. Pierwszy trening jeszcze dziś, więc na pewno podzielę się pierwszymi wrażeniami na facebooku czy instagramie.

NATALIA GACKA - TRENING ABS

NATALIA GACKA - TRENING MIĘŚNI BRZUCHA



Etykiety:

Komentarze (6):

1 grudnia 2014 12:22 , Blogger Złota Orchidea pisze...

No czekam na efekty :)

 
2 grudnia 2014 02:56 , Anonymous www.fashionable.com.pl pisze...

Ale brzuchyyyyy :)

 
2 grudnia 2014 03:42 , Blogger Unknown pisze...

wszystkie ćwiczonka znam, miałam z nimi stycznosć- super i nie jest monotonnie :)

 
2 grudnia 2014 09:43 , Blogger alp pisze...

Madre mía... Vaya máquinas... Un beso desde Murcia....

 
2 grudnia 2014 10:17 , Blogger Addeleworld pisze...

z Gacką równiez jeszcze nie cwiczyłam, Chodakowska nudzi, a Mel B jest świetna :)

 
2 grudnia 2014 12:54 , Blogger Natalia pisze...

Ćwiczyłam zarówno z Gacka, Chodakowska i Mel B i najbardziej przypadła mi do gustu Chodakowska :) Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna