piątek, 14 listopada 2014

FASHION - STYLING













Ostatnio w mojej głowie pojawia się coraz to więcej pomysłów. Wszystko jest pewnie spowodowane też tym, że teraz w internecie nie uchronisz się chyba już od tego, żeby ktoś Cię do czegoś nie zainspirował, czy stał się motywacją. W ten właśnie sposób pojawiło się kilka nowych celów w moim życiu. Jeden z nich mam nadzieję już wkrótce Wam pokaże. Właściwie to nie sam cel, a jego pierwsze efekty. Teraz nic tylko trzeba spiąć pośladki i brać się do roboty, bo przede mną ciężkie zadanie, ale o to chodzi! Zachęcam Was do śledzenia przede wszystkim moich poczynań na mojego INSTAtak będzie najwięcej i wszystko na bieżąco!

W tych zdjęciach osobiście najbardziej podoba mi się panujący klimat. Kolorowe kamienice tworzą niesamowite tło, a minimalistyczna w kolory stylizacja idealnie się z nim zgrywa. W tych zdjęciach widzę nawet trochę sztuki.. A Wy co myślicie? 


 PHOTO:
Radosław Nowak

MY STYLING:
dress - PRESKA | sukienka - PRESKA
jacket - NN | kurtka - SKLEP STACJONARNY
shoes - HOUSE | botki - HOUSE
bag - SH | torebka - SH


Etykiety:

Komentarze (17):

14 listopada 2014 11:18 , Blogger Unknown pisze...

jak zawsze świetny zestaw:)

 
14 listopada 2014 12:04 , Blogger Lilly Marlenne pisze...

na "miniaturce" spódnica sukienki zlewa się z kurtką do tego stopnia, że byłam pewna zobaczenia tu długiego płaszcza ;)
a to krótka kurteczka jest!
w każdym razie - przeładna :)

 
14 listopada 2014 13:27 , Blogger lamodalena pisze...

buty i kurtka super! :)

http://lamodalena.blogspot.com/

 
14 listopada 2014 13:35 , Blogger Unknown pisze...

cudowny blog :)
zapraszam do mnie
http://adorableblogg.blogspot.com/

 
14 listopada 2014 13:38 , Blogger Klaudia Bargieł pisze...

Już kiedyś miałam Ci to napisać (nawet nie wiem czy tego już nie zrobiłam, ale jeśli tak to powtórzę to drugi raz). Masz cholernie oryginalną i charyzmatyczną urodę :) Gdybym zobaczyła Cię kiedyś na ulicy z pewnością nie potrafiłabym odwrócić od Ciebie wzroku.

 
14 listopada 2014 16:30 , Blogger PA.TRZ pisze...

Mnie najbardziej urzekła sukienka! Szkoda tylko, że miałaś akurat czarny stanik/top pod nią :)

Ściskam mocno,
www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
_________________________________
+ a u mnie: burgundy i szarości - odcienie sezonu, zapraszam!

 
15 listopada 2014 03:21 , Blogger Rasz pisze...

haha w mojej glowie tez coraz wiecej pomyslów tylko czasu brak- swietny zestaw<3

 
15 listopada 2014 03:53 , Blogger Diane pisze...

Świetnie wyglądasz! :) ♥

 
15 listopada 2014 03:54 , Blogger Unknown pisze...

Świetna stylizacja. I choć nie przepadam za panterką, tutaj prezentuje się naprawdę ładnie :)

 
15 listopada 2014 05:13 , Blogger Złota Orchidea pisze...

suuper ;) bardzo lubię stylizacje w bieli;)

 
15 listopada 2014 06:42 , Blogger Matt Jagodzinski pisze...

Sukienka bardzo fajna, ale niestety czarny stanik pod spodem to nie do końca dobry pomysł :)
Ale biel + panterka + ćwieki to super połączenie ;)

http://fashmatt.blogspot.com/

 
15 listopada 2014 07:56 , Blogger Fashiondoll.pl pisze...

Kochana wspaniale, idealnie wygladasz

 
15 listopada 2014 10:25 , Blogger alp pisze...

Unas estupendas imágenes... Muy guapa... Un saludo desde Murcia....

 
16 listopada 2014 02:28 , Blogger Katsuumi pisze...

Twoje buty są przegenialne :)))

 
16 listopada 2014 03:57 , Blogger infinity pisze...

świetna sukienka i boskie zdjęcia <3!!

 
16 listopada 2014 06:41 , Blogger Ensztos pisze...

Śliczna jesteś :) I zestaw genialny !

 
24 listopada 2014 11:07 , Blogger Holdtogether pisze...

masz piękne włosy takie zwyczajne bez nadmiernej stylizacji, bardzo podoba mi się :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna