poniedziałek, 30 stycznia 2017

30.01.2017 - OOTD | PUDROWA SUKIENKA - STYLIZACJA NA WALENTYNKI #1



Dziś pierwsza propozycja stylizacji na Walentynki. Jako pierwszą postanowiłam pokazać Wam stylizację bardzo dziewczęcą z głównym udziałem różu. Ta propozycja na pewno sprawdzi się dla dziewczyn lubiących czuć się "słodko" w ten dzień. Szare kozaki za kolano przełamują dominujący róż i doskonale z nim współgrają. Co myślicie?

W następnej propozycji pojawi się bardziej kobieca stylizacja! :)


Anita ♥










PHOTO:
my mom

MY STYLING:
dress | sukienka - HERE
overknee boots | kozaki - DEEZEE
bag | torebka - FURLA
sunglasses | okulary - ZAFUL

Etykiety:

Komentarze (8):

30 stycznia 2017 09:06 , Blogger Ania - Kobieta Nieidealna pisze...

uwielbiam takie subtelne stylizacje
pięknie wygladasz
i ten kolor włosów jest strzałem w dziesiątkę

 
30 stycznia 2017 10:08 , Blogger mish-mash-wardrobe pisze...

Dziękuję bardzo! :* W sumie kolor włosów od dziś już nie aktualny.. ;)

 
30 stycznia 2017 12:20 , Blogger pocahontas pisze...

pięknie <3

 
30 stycznia 2017 14:10 , Blogger Modaitakietam pisze...

CIekawa sukienka!

 
31 stycznia 2017 01:07 , Blogger sensiblees pisze...

Jest idealnie! Jestem zauroczona tym lookiem 😍
sensiblees.pl

 
31 stycznia 2017 03:09 , Blogger Katsuumi pisze...

Woooow pięknie! Klasa sama w sobie, wielka klasa ; )

 
31 stycznia 2017 04:23 , Blogger Nippi pisze...

Sukienka jest przecudowna, kolor i model mnie zachwycił ;)

 
31 stycznia 2017 05:37 , Blogger Pani Olimpu pisze...

Buty piękne :) Ja na słodko nie lubię, ale strój super kontrastuje z Twoimi włosami i jest okey :D

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna