środa, 15 stycznia 2014

FASHION: lookbook #48


Kilka postów temu pisałam o modzie na moro, i wtedy też obiecałam Wam pokazać moją zimową kurtałę w stylu militarnym. Kurtka ma typowo wojskowe kolorki, ale co najważniejsze jest naprawdę ciepła (podszyta pięknym różowym pastelowym polarkiem), a co za tym idzie nadaję się naprawdę na zimę!

U mnie jak wiecie nie może być 100% w jednym stylu zazwyczaj, czyli ani to sportowo, ani elegancko. Stąd też musiałam zestawić ową kurtkę z moją ukochaną piankową spódnicą, dzięki której cała stylizacja przypomina z daleka już trochę, że to kobieta jednak w tej 'napompowanej' militarnej kurtce gdzieś tam stoi. 



Wybrałam płaskie czarne botki, aby spokojnie móc chodzić jak i gdzieś podbiec, typowo miejsko. Bez problemu można ubrać też czółenka czy wyższe szpilki, jak pokazywałam już w swojej wcześniejszej stylizacji (zainteresowanych odsyłam do tego posta - > TUTAJ).




jacket- SH (15zł) | skirt- MOSQUITO | handbag- CENTRO (%) | shirt- SH | necklace- CENTRO (%) | shoes- HOUSE 

Etykiety:

Komentarze (8):

15 stycznia 2014 10:52 , Blogger 7listopad93 pisze...

Bardzo fajnie to wszystko wygląda :)

 
15 stycznia 2014 12:47 , Blogger Eve pisze...

podoba mi się ;) a szczególnie spódniczka, ale całość naprawde fajnie zestawiona ;) torebka też ładna

 
15 stycznia 2014 13:22 , Blogger Magda pisze...

Ale cudowna spódniczka ♥

 
15 stycznia 2014 23:39 , Blogger Live-Style20 pisze...

super spódniczka!

 
16 stycznia 2014 05:24 , Blogger Nagrodzka Art pisze...

Zestaw wywołał mnie jakąś tęsknotę za starą mną. Lecę w sentymenty ; d
W każdym razie prezentujesz się świetnie. ; )

 
16 stycznia 2014 05:53 , Blogger Katsuumi pisze...

Mnie podoba sie spodnica!: ) świetnie wyglądasz.

 
16 stycznia 2014 09:46 , Blogger made-vogue pisze...

super wyglądasz! na pierwszy rzut oka nie pasowała mi tu kurtka ale potem stwierdziłam, że jest świetnym dopełnieniem ! :)

 
17 stycznia 2014 07:40 , Blogger Rasz pisze...

ekstra kurtka <3

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna