poniedziałek, 17 marca 2014

FASHION: lookbook #72


 
JEST RÓŻOWO! Te kolory wyrażają nie tylko strój, ale także moje odczucia i uczucia. Cieszę się życiem, korzystam z niego, a ostatnio postanowiłam sobie czerpać z niego najwięcej ile się da i nie bać się ryzyka. Pierwsze kroki w tym kierunku już stawiam. Mam nadzieję, że dalej wszystko pójdzie jak najbardziej po mojej myśli i jeszcze lepiej, że szczęście będzie mi sprzyjało, a upór i "chęć walki" pomogą osiągnąć upragniony wreszcie cel.

Do mocno różowego sweterka dobrałam także różowe dodatki. Trochę odważnie, trochę lalkowato, ale jednak nie. Ten zestaw ma coś w sobie według mnie. W połączeniu z pikowaną spódnicą nabiera eleganckiego smaku, a okulary kujonki dodają całości charakteru i pazura, jak na prawdziwą Kocicę przystało. 



skirt - MOSQUITO | sweater - SH | jacket - BERSKHA | handbag - SH | glasses - CROPP

Etykiety:

Komentarze (22):

17 marca 2014 13:59 , Blogger Hani pisze...

pzecudowny look, kolory i to wszystko, sportowe buty, spódniczka, cudow! ♥ zapraszam do siebie:D!

 
17 marca 2014 14:21 , Blogger Unknown pisze...

świetna stylizacja:) bardzo ładne zdjęcia:d

 
17 marca 2014 14:31 , Blogger Eveline pisze...

świetny sweterek:) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

 
17 marca 2014 14:56 , Blogger choineczka pisze...

piękna spodnica:)

 
17 marca 2014 23:13 , Blogger Rasz pisze...

swietny sportowo dziewczecy look <3

 
18 marca 2014 01:14 , Blogger CONFASSION pisze...

doceniam za zestawienie całości z nike'ami ;)

 
18 marca 2014 03:57 , Blogger KKATWALK pisze...

uwielbiam polaczenie nikow ze spodniczka i sweterkiem! Wygladasz swietnie.
Zapraszam do siebie na bloga, powolutku go odnawiam :))

 
18 marca 2014 04:31 , Anonymous Anonimowy pisze...

podoba mi się połączenie spódniczki i sportowych butów :) tylko okulary zupełnie mi nie pasują w tym wszystkim :)

 
18 marca 2014 07:06 , Blogger Katsuumi pisze...

Genialna spódnica, wyglądasz fenomenalnie. :)

 
18 marca 2014 07:24 , Blogger Juszes pisze...

Przecudna spódnica! <3

 
18 marca 2014 09:04 , Blogger BO4GO pisze...

Super look i super zdjecia :)

 
18 marca 2014 10:30 , Blogger PlANTOFELEK pisze...

Zestaw jest świetny, bardzo świeży i młodzieńczy. Same fotki niesamowite:)

 
18 marca 2014 11:39 , Blogger Unknown pisze...

Róż + czerń - dla mnie bomba! :)

 
18 marca 2014 12:11 , Blogger Katie Frank pisze...

ale fajnie wyglądasz, no nie mogę wyjść z zachwytu serio *_* uwielbiam Cię :D kochana, gdzie kupiłaś te najki ?
http://coeursdefoxes.blogspot.com/

 
19 marca 2014 03:22 , Anonymous secretoutlet.pl pisze...

świetny look!

 
19 marca 2014 05:47 , Blogger Shopaholic pisze...

wow, wyglądasz fantastycznie!
dobre połączenie :)

 
19 marca 2014 09:15 , Blogger BeAtta pisze...

Świetny róż ;)

 
19 marca 2014 11:15 , Blogger Beauty Share It pisze...

wow! love your style
Please check out our blog at www.beautyshareit.com
PS - Post your blog posts straight to our website to get featured!
xx

 
19 marca 2014 17:23 , Blogger eddie pisze...

wow genialny zestaw, naprawdę inspirujący :)

 
23 marca 2014 03:14 , Blogger Unknown pisze...

Genialne zdjęcia, ale najbardziej podoba mi się połączenie sportowych butów ze spódniczką :)

 
23 marca 2014 09:39 , Anonymous Anonimowy pisze...

spódniczka wymiata <3
http://drozdzikz.blogspot.com/

 
24 marca 2014 05:44 , Anonymous Anonimowy pisze...

Nigdy nie podejrzewałam, że pikowaną spódniczkę można połączyć ze sportowymi butami, genialne przełamanie - przekonałaś mnie. Skorzystam z podobnego looku na pewno.
Podobny sweterek widziałam jakiś czas temu w Mohito, mimo, że z sh to może kiedyś wisiał na wieszaku Mohito? Mogłabyś sprawdzić? ;)
Na bloga wpadłam przed chwilą, dzięki przeglądaniu blogów komentujących Plamkę i dziwię się sobie, że dopiero teraz Cię odkryłam. Zostaję z Tobą!
Pozdrawiam, Maddness. ;)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna