czwartek, 6 marca 2014

OTHER: SPRING 2014 - What wear with sports shoes?


W tę wiosnę bardzo modny będzie sportowy szyk. Przede wszystkim proponuję postawić na sportowe obuwie. Cała reszta najlepiej jak już będzie odbiegała od sportowego stylu. Lepiej jak będzie szykowna, klasyczna czy romantyczna.
Oto 3 moje propozycje z użyciem sportowego obuwia firm Nike i New Balance. Tak to one podbiją tą wiosnę!


ROMANTIC
Najważniejszą częścią stylizacji oczywiście są Nike, w mocnym różu. Kolor ten przełamałam też różem, ale pastelowym, który występuje na sukience i na naszyjniku. Żeby uzyskać romantyczną całość dodałam czarną pikowaną kurtkę i białą elegancką kopertówkę.



MODERN
Wersja z szaro-pastelowymi New Balance. Dla osób lubiących nowoczesność polecam równie modne kwiaty (niech będą tutaj na spodniach) i klasyczną czerń. Torebka w kolorze pastelowego różu, tak aby pasowała do całości. Jest klasycznie, nowocześnie, modnie i wygodnie!


GLAMOUR
Do tej stylizacji użyłam Air Maxów. Stylizacja równie bogata kolorystycznie jak i pod względem stylów. Widzimy tutaj elegancką koszulę, spódnicę i marynarkę. Całość zakończona pastelowym dużym kapeluszem i torebką w kolorze wydawać, by się mogło, kompletnie nie pasującym do całości. Osobiście bardzo lubię właśnie takie oryginalne połączenia. 





Etykiety:

Komentarze (8):

7 marca 2014 03:08 , Blogger Katsuumi pisze...

Ooo, mam tę kurtkę z pierwszego zestawu! :)

 
7 marca 2014 07:14 , Blogger Unknown pisze...

muszę zainwestować w nowe buty sportowe :) może air max.. :)
Jestem na twoim blogu pierwszy raz ale bardzo mi się tu podoba i na pewno będę wpadać częściej. Było by mi bardzo miło gdybyś wpadła do mnie w wolnej chwili :) Zapraszam www.divoces.blogspot.com
Jeśli Tobie też spodoba się mój blog to może wzajemna obserwacja ? :)

Pozdrawiam :)

 
7 marca 2014 09:34 , Blogger Nika pisze...

Pierwszy zestaw jest rewelacyjny!

 
7 marca 2014 09:57 , Blogger Melisa Affandy pisze...

love this! so pretty
follow my blog bohoyoho.blogspot.com
x

 
7 marca 2014 11:02 , Blogger keessi pisze...

super sa te buty !!

 
7 marca 2014 11:16 , Anonymous Anonimowy pisze...

ja jestem obecnie w poszukiwaniu air maxow!!
milego wieczorku!

www.nataliamajmonroe.blogspot.com

 
7 marca 2014 11:19 , Blogger Inopportune pisze...

Szyk sportowy zawsze był w modzie(:

 
8 marca 2014 01:40 , Blogger wiolkaa93 pisze...

pierwszy zestaw jest super :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna